Baarin kannatusmaksut
Vicin auton etenemistä voi seurata liikennetiedotteista, tiellä Turkuun useita rekkoja ajanut kauniilla säällä ulos tieltä...
Lainaus käyttäjältä: Huntress - 13.03.2012, 08:27Vicin auton etenemistä voi seurata liikennetiedotteista, tiellä Turkuun useita rekkoja ajanut kauniilla säällä ulos tieltä... Huntress, mä en usko, että Vic antaa mun ajaa. :P:P
Lainaus käyttäjältä: Cavalaria - 13.03.2012, 16:35Lainaus käyttäjältä: Huntress - 13.03.2012, 08:27Vicin auton etenemistä voi seurata liikennetiedotteista, tiellä Turkuun useita rekkoja ajanut kauniilla säällä ulos tieltä... Huntress, mä en usko, että Vic antaa mun ajaa. :P:PIhmettelen jos sulle uskotaan enää edes vibraattoria, tietäen sun tuurin näiden sähköisten vempeleiden kanssa.
Jep jep !Eli mulla tuolla ompussa nyt 2 huonettaEli joku 10 henkee saadaan majotettuu jos vähän sillain päällekkäin....Lähtijöitä nyt ainaskin:MäCudaVinttisMr VicCavaPekkaFairysubpksottocändi ?HunimaujekidBFozen ym ym ymHaluuko joku ottaa viel lisää huoneita ?Cuda
Ja mainososastoltamme tänään: piiskaa haluavat naiset voivat sitten asettua hälisemättä jonoon paikanpäällä, kaikille riittää kyllä eikä siitä ole lainkaan vaivaa. Kiitos!
Jep jep !Eli mulla tuolla ompussa nyt 2 huonettaEli joku 10 henkee saadaan majotettuu jos vähän sillain päällekkäin....Cuda
Ompus huone, joten siellä tai bileissä viimeistään tavataan. *meinaa olla tosi tosi tosi hurja ja olla ihan yön yli turus*