Baarin kannatusmaksut
Kun sitten suhteita menee poikki,- ja näkemyseroja on. On paha mieli asiasta jos toisesta, ja alkaa jälkikäteen kaduttaa moni tehty juttu.Niin niissä voikin olla - peiliin katsomista myös.Ei voi vain sanoa että Dominoiva käytti, jos itse käyttöä halusi.Ei voi sanoa että Dominoiva rikkoi mut.Jos ei osannut toiselle pahaa oloaan kertoa.
Komppailen edeltäviä kirjoittajia. Maailmassa jos jokaisen ahdistavan asian ottaa otsaluuhun kannettavaksi, niin aika paljon on elämä raskaampaa. Monella ihmisellä eroaminen on raskas prosessi on ne syyt mitkä vain. Eron jälkeen voi olla vaikea nähdä toisen elämän jatkuvan.Kun toinen jätti (tai vaikka olisi itse jättänyt toisen), on se toisen näkeminen uuden seurassa varmasti isku,joka ottaa koville. Varsinkaan jos oma elämä ei mene samalla tahdilla eteenpäin.Jonkun kerran olen eronnut,harvoin olen jäänyt kaveriksi,auttanut olen jälkeenkin päin,jos on apua pyydetty.Kohteliaisuus ei ole silti sitä,että tarvitsee väistää toisen edestä,vaikka toisesta tuntuisi pahalta nähdä.Eikä maailmaa saa ottaa omaan pahaan oloon panttivangiksi.Ja jos esim. joku kokee,että oman pahan olon takia,pitää alkaa kieltämään koko skenen bileistä,joltain pääsy oman ahdistuksen takia.On perusteiden oltava jo käytännössä,ihan rikoksen tunnusmerkkejä täyttävää kamaa.Ei ketään voi sulkea pihalle, vain siksi että vituttaa.- Muutoin olisi tyhjät bileet. Sitten se toisten rikkominen ja rikki oleminen. Oman henkilökohtaisen näkemykseni perusteella, aika monella varsinkin alistuvalla naisoletetulla, on jonkin verran ’asioita’ käsiteltävänä. - ei kaikilla, mutta moni käy terapiassa, moni kertoo että on taustalla vaikka ja mitä, jopa ollaan skenetouhuissa, kun se jeesaa vanhoihin traumoihin.Kun sitten suhteita menee poikki,- ja näkemyseroja on. On paha mieli asiasta jos toisesta, ja alkaa jälkikäteen kaduttaa moni tehty juttu.Niin niissä voikin olla - peiliin katsomista myös.Ei voi vain sanoa että Dominoiva käytti, jos itse käyttöä halusi.Ei voi sanoa että Dominoiva rikkoi mut.Jos ei osannut toiselle pahaa oloaan kertoa.Monella kertaa - on ensin hyvä katsoa peiliin.Sinne katselen itsekin, kun pitää pahasti sanoa.Ja mietin onko omassa päässä ja tontilla,tehty asioita oikein.Sitten vasta syyttelemään, eikä silloinkaan kevyin mielin. Aina voi kuitenkin exillekin,sanoa kohdatessa moi.Ja vaihtaa heipat ja sanoa,jos on mitään sanomista.Hyvät tavat kaunistavat.- Näinkin elämän marinoimaa miestä.
--- Oman henkilökohtaisen näkemykseni perusteella, aika monella varsinkin alistuvalla naisoletetulla, on jonkin verran ’asioita’ käsiteltävänä. - ei kaikilla, mutta moni käy terapiassa, moni kertoo että on taustalla vaikka ja mitä, jopa ollaan skenetouhuissa, kun se jeesaa vanhoihin traumoihin.---
Jos kutsun ihmisiä miittailemaan.. onko se silloin minun alueeni vai onko se vain yleinen kutsu, johon kaikki ovat tervetulleita? Miten määritellään "minun" alue? Kukaan ei huomannut ottaa tähän "virheilmaisuun" kantaa.
Lainaus käyttäjältä: Occam - 09.04.2019, 10:32--- Oman henkilökohtaisen näkemykseni perusteella, aika monella varsinkin alistuvalla naisoletetulla, on jonkin verran ’asioita’ käsiteltävänä. - ei kaikilla, mutta moni käy terapiassa, moni kertoo että on taustalla vaikka ja mitä, jopa ollaan skenetouhuissa, kun se jeesaa vanhoihin traumoihin.---Ja toisaalta: - Terapiapalvelut ja mielenterveyspalvelut yleensä tavoittavat naiset paremmin ja naiset ovat yliedustettuina.- Esim. Kelan kuntoutuspsykoterapiaan ei pääse, mikäli arvioitu ettei ole kykyä terapiaan ja työ-/opiskelukyvyn suhteen kuntoutumiseen tai näiden kykyjen ylläpitoon. - Terapiassa käymättömyys ei automaattisesti tarkoita etteikö voisi olla ns. terapian tarpeessa. - Ihmisen tapa "parantua" vuorovaikutushistoriastaan on olla vuorovaikutuksessa yhä edelleen.
Osalla vaan kaikki exät on ’pahoja’.