Heissu,nyt iltavuororupeaman jälkeen tuntuu ettei liiku päässä mitään järjelliseksi laskettavaa,mutta yritän.
Ensiksi: Nämä ovat käsittääkseni olleet enempi ex tempore -tyylisiä miittejä,joita voi koollekutsua hän kenellä on aikaa,boforeita ja viitsimistä ymv.
Vakituista miittipaikkaa ei olla vielä sovittu vaan ennemminkin "Katsotaan,että millaiseksi nämä miitit muodostuvat". Tapana on ollut äänestellä ja kysyä mielipiteitä,mutta asioiden näin ollen ja tässä vaiheessa kukaan ei ole vielä tohtinut/jaksanut tmv.aloitella äänestyksiä.
Itse olen paljon käynyt Kaislassa,miiteissä ja muissa tapaamisissa ja tykkään mestasta.
Nyt kun melko äkkipäätä ilmosin itseni koollekutsujaksi kuvittelin,että vaihtelu voisi virkistää ja katselin nopeasti,onko mitä muita miittejä ensi viikonloppuna ja tosiaan onkin Hesassa peräti kaksi esim.Kinky Finland,jolla on oma vakiintunut paikkansa. Ko.päivälle ei mielestäni kande kolmatta ottaa.
Tuli myös ilmi kysymys,että haluaako mikään paikka olla leimallisesti kinkyjen kantispaikka-Olkoonkin,että näissä baarimiiteissä ei sessioida,piiskailla tmv. vaan seksittelyt esim.toimitellaan yksityisemmin vaikka omassa kotona -
(Tämä miitti painottaa seuranhakua,itse lähinnä ihan juttuseuraa kaipaan ja erakoutumista yritän estää)
Tämä tulee niin pian,ettei oikein ehdi äänestellä,päättää vakituisesta miittipaikasta ja kaikkea muuta,niin pidetään tällä kerralla tuo William K. joka on Sörnäisten metroaseman luona,raput vain ikkunan alta kadulta alas (voi horjahtaa
)
Jatkossa voi päättää muuta,äänestää,voi olla vaki koollekutsuja tai mitä ikinä keksitte.
Itse en pysty jatkuvasti ja säännöllisesti sitoutua tämmöisiin