Baarin kannatusmaksut
Rakkaille ystäville jotka sulostuttivat iltaani, teille erityiset kiitokset, on se vaan huimaa kun ootte mun elämässäni! Noin muuten niin tattista pippaloista ja oli mukavata nähdä frendejä.-minks (und tshihihikikakikat)ps. SMFR, onko todellakin niin, että kaikki info teidän omilla sivuilla eilisten(kin) bileiden osalta on tässä:"10.3 Club SMF 38 MuukalaislegioonaWäiski yläkerta"
No niin, itselle taas oli juuri niin vaikeata kuin olin pelännytkin. Enhän minä sitten saanut mentyä puhumaan kenellekään, ja ihme hyypiöksi tunsin itseni. Tuntui että kaikki olivat omissa touhuissaan omien tuttujensa kanssa, ja ettei sinne sekaan uskalla änkeytyä. Enkä edes lähestymiseen rohkaisevaa katsekontaktia onnistunut luomaan kehenkään. Perhana kun vaan oli kummallisen vaikeaa meikäläiselle tuollainen tilanne, vaikka oikeasti olen ihan toimiva ja ansiokas ihminen.
Lainaus käyttäjältä: minks - 11.03.2012, 15:53ps. SMFR, onko todellakin niin, että kaikki info teidän omilla sivuilla eilisten(kin) bileiden osalta on tässä:"10.3 Club SMF 38 MuukalaislegioonaWäiski yläkerta"Kellonaika löytyi kalenterista, mutta saattaishan se tietty olla helpompaa jos ne molemmat olis samassa paikassa...
ps. SMFR, onko todellakin niin, että kaikki info teidän omilla sivuilla eilisten(kin) bileiden osalta on tässä:"10.3 Club SMF 38 MuukalaislegioonaWäiski yläkerta"