Baarin kannatusmaksut
Siiri, syytä mua jos lippuja myydään tavallista vähemmän.
Mä olen tylsä ja jätän "työkalut" kotiin(ehkä jonkun iloksi tai jopa helpoitukseksi ) ja tulen siviilit päällä
Älkää nyt turhan vakavasti ottako, arvon daamit.Kyllä teeman mukaiseen asuun voi pukeutua kinky bileissä kuka hyvänsä.Ei pervoilussa tartte olla turhan tiukkapipo. Jos joku on mun kirjoituksesta sellaisen kuvan saanut että näissä bileissä naisen paikka on lutkan rooli. On taas luettu kuin piru raamattua....
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 05.03.2012, 20:59Älkää nyt turhan vakavasti ottako, arvon daamit.Kyllä teeman mukaiseen asuun voi pukeutua kinky bileissä kuka hyvänsä.Ei pervoilussa tartte olla turhan tiukkapipo. Jos joku on mun kirjoituksesta sellaisen kuvan saanut että näissä bileissä naisen paikka on lutkan rooli. On taas luettu kuin piru raamattua.... Ai, no voi ny jumamprkl, mää just vaihdoin alkuperäisen asusuunnitelman pårnåmpaan, ja teen kaikkeni näyttääkseni halvalta kapakkahuo ... ruusulta, ni sit Vormu kirjottaa, ettei tartte piruilla sen raamatun kanssa ps. otan pari kiekkaa nailonköysiä mukaan jos löytyis joku uhriksi köysiin Nähdään kohta ihanuudet ja ihan uudet!
Näyttää siltä että mä neuron kanssa sittenkin ilmestyn paikalle, piiiiiitkästä aikaa ihan vain asiakkaan ominaisuudessa ilman staffi-nakkeja :drinking: