Baarin kannatusmaksut
Raha-asiat on mitä mainiointa D/sää. Mussa on kasvava sugarmama, ja tykkään myös itse maksaa treffejä ja muita. Mulla se yhdistyy nöyryyttämiseen, kun rikon kuitenkin yhä vallassa olevaa stereotypiaa siitä että mies maksaa. Mikään ei anna isompia kiksejä kuin se, että tarjoilija asettaa laskun miehen eteen ja mä huikkaan että tänne suuntaan, mä maksan.
Mutta yleisesti kyl hämmennyn Suomes puheesta et miehet maksais.. Ei mun mielest oo koskaan ollu oletuksena, mut ehkä mä oon vaan liian maalainen xD
Voisi melkein väittää miesten osumien olevan laadukkaampia ja todennäköisemmin johtavan suhteeseen. Klassisesti suhde sitoo kuitenkin yhden miehen ja yhden naisen sinkkumarkkinoilta.
Off topic. Lainaus käyttäjältä: Teukka Tähtönen - 05.05.2019, 18:45Voisi melkein väittää miesten osumien olevan laadukkaampia ja todennäköisemmin johtavan suhteeseen. Klassisesti suhde sitoo kuitenkin yhden miehen ja yhden naisen sinkkumarkkinoilta.Mua on alkanut välillä ottaa ihan päähän jo joidenkin (ei tässä ketjussa tai edes tällä foorumilla olevien) miesjähenkilöiden valitus siitä kuinka epäreilua tinderöiti ja deittimarkkinat on kun se on "naisille niin paljon helpompaa".En ymmärrä miten se massaviestien ja jos jonkinlaisten vonkuviestien saaminen lasketaan menestykseksi, josta kannattaa olla kateellinen. Ei ne ihmiset ole kiinnostuneet musta muuten kuin kävelevänä fleshlightina jos sellaisenakaan, eivätkä usein ole millään tavalla muutenkaan potentiaalisia mätsejä esim elämäntilanteen, iän tai elämäntapojen kannalta.Määrä ei korvaa laatua.