Baarin kannatusmaksut
Söpöjä naisia sää-ennustajina. Mielikuva ylläolevasta on, että Dommet yritetään laittaa stereotyypiltään määrätietoisen mustaan pukeutuvan naisen hahmoon. Voiko ylipäätään olla Domme jonkun edessä ilman mielikuvan aiheuttamaa olemusta: "Minä olen mitä olen ja tiedän mitä olen tekemässä. Musta on värini."
Tarkoitin, että minusta sellaisia tilanteita ovat oikein houkuttelevia, kun D/s- tai fetissi-aihe esiintyy hienovaraisesti millä tahansa tavalla ”ulkona”, normaalisessa maailmassa. "..." Junalla tuijotan vastapäätä istuvan viehättävän naisen, kunnes hän käskee minun polvissani nuolemaan saappaitaan.
Aika usein kesällä tulee bongattua kaikenlaisia aspekteja; kaulapantoja, alan pukeutumista yms. Seisoin yhden kerran Hakiksessa bussipysäkillä, jossa oli kanssani erittäin kaunis ja pukeutunut goottityttö kaulapannassaan sekä animetyttö oikein viimeisen päälle laitettuna, hänkin kaulapannassa. Kerran keskustassa kahvitelessani ohitseni käveli kolmikko, jossa naisella oli talutushihnoissa nainen ja mies. Ihanaa, kun jotkut uskaltavat näyttää homman avoimesti! Okei, olen minäkin joskus käynyt panta kaulassa kaupoissa tms. mutta se tuntui hyvin kiusalliselta.
Kyllä minäkin ostin ekan kaulapantani kauan sitten nimen omaan siksi, koska se oli "goottia", enkä siksi että se olisi "kinkyä". Nykyään, kinky-yhteyden tajuttuani, kyllä varmasti nolottaisi mennä kaulapanta päällä julkiselle paikalle, vaikka olisin muuten kuinka gootiksi naamioitunut.
Tällaisia koodeja on ainakin ulkomailla käytössä. Esim left/right - koodi ja hanky code , muitakin varmaan on. Ohessa linkki , jossa lisää näistä. http://public.diversity.org.uk/deviant/sscodes.htm