Baarin kannatusmaksut
Kuunnellut toisella korvalla vaalipuheita ja miettinyt omaa tilannetta muunmuassa.No löysin tuollaisen melko säväyttävän laskurin,joka todentaa,että sittenkin olen velkaa 19 000 ja rapiat-http://velkakello.fiKoetko sinä rahan ja varallisuuden/rahattomuuden vaikuttavan suhteisiisi? Lisään vielä semmoisen jutun,että joskus melko kauan sitten mulla oli mielikuva BDSM:stä nimen omaan varakkaiden ihmisten vähän erikoisempana harrasteena- ehkä painottuen hedonismin,bakkanaalien ja ylenmääräisyyden suuntaan-Nimim.ikiaikainen kyselijä
Olisi siis mukavaa tietää vähän tarkemmin mihin alkuperäinen ajatuksesi on perustunut? Mikä on saanut sinut ajattelemaan noin?
Tuskin maksaa. Meillä on rakenteellisesti virheellinen valuuttajärjestelmä, joka perustuu siihen, että pankit lainaavat valtioille rahaa korkoa vastaan ja maksaakseen tämän valtiot lainaavat pankeilta rahaa korkoa vastaan. Ei tarvitse Mensaan kuulua oivaltaakseen, että tämä on täysin mahdoton yhtälö. Jo nyt maailmassa on enemmän velkaa kuin rahaa.
Lainaus käyttäjältä: Juha K - 27.03.2019, 23:14Tuskin maksaa. Meillä on rakenteellisesti virheellinen valuuttajärjestelmä, joka perustuu siihen, että pankit lainaavat valtioille rahaa korkoa vastaan ja maksaakseen tämän valtiot lainaavat pankeilta rahaa korkoa vastaan. Ei tarvitse Mensaan kuulua oivaltaakseen, että tämä on täysin mahdoton yhtälö. Jo nyt maailmassa on enemmän velkaa kuin rahaa.Olen matematiikassa todella kehno,mutta onko sitten niin,ettei kukaan tuota velkaa pysty maksamaan lopulta..En ole rahasta paljoa ymmärtänyt myöskään,ennen kuin tajusi että omalla kohdalla se tulee valtavan työmäärän kautta ja sittenkin jää alle keskitulon. Ehkä tämä aihe on osin leijuntaa,että "mitä jos"-Olisiki sitä onnellisempi ja jaksavampi vähän rikkaampana-kun voisi ottaa lungimmin.Toisaalta en edes tee niin pitkiä päiviä kyin joku muu- säännöllisesti pari työvuoroa peräkkäin ymv.Silloin kun elettiin kaksi yhden tuloilla,oli se kanssa aika ihmeellistä aikaa- Oli mulla varaa joskus käydä hippaloissakin,mutta ei kyllä uusiin vermeisiin ollut varaa,kuten vaikka nahkapukuun.No tämmösiä ajatuskuvioita- Sorville mentävä,avainnippukin löytynyt tänään :O
- mutta iso merkitys sillä on sille, että millaisen kumppanin pystyt itsellesi saamaan, koska naisten parinvalinnassa tällaiset asiat painottuvat. Korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen nainen kelpuuttaa näin karrikoiden vain korkeasti koulutetun ja hyvätuloisen miehen, kun miehillä em. kriteerit ovat parinvalinnassa toissijaisia. No ei se enemmän tienaaminen tarkoita, että voisi ottaa rennommin, kun yleensä paremmat tulot tulevat pitempien työpäivien seurauksena.