Kirjoittaja Aihe: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen  (Luettu 13026 kertaa)

bikantti

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #15 : 28.03.2019, 00:25 »
Eikö hygienia-asioista voi puhua ihan samoin kuin mieltymyksistä muutenkin?  :-\ Hämmentää, että vissiin monen mielestä ei. Miksi ei?  :o

Itse ainakin hitokseen toivon, että toinen osapuoli niistä ns. hygieniamieltymyksistään kertoisi. Luulisi, että monille aika yksinkertainen asia, että jos tietää, että toinen haluaa esim. suihkunraikkaan kropan sänkyynsä niin sitten osaa hoitaa asian, jos siitä on saanut palautteen kerran tai pari. Ja jos ei osaa, niin hommahan on selvä.

Tietty ite oon siinä kerhossa, että tästä yksinkertaisesta asiasta voi tehdä vaikean  :P Jos aivan välttämättä edellytettäisiin suihkunraikkautta ei-suuseksiin niin olisin varmaan, että häh, enkö kelpaa sellaisena kuin olen. Enkö kelpaa omine ihon tuoksuineni ja hajuineni? Sama toisesta näkökulmasta; minusta on ihanaa, että seksin/leikkihetken/session jälkeen voin haistaa toisen iholtani. Ikään kuin toinen viipyisi luonani pidempään, mahdollisesti esim. seuraavan päivän läpi iltaan asti, pikkarit märkänä jne. Jos toinen haluaisi aina peseytyä yhteisen pienen hikoilun ja muun kastumisen jälkeen välittömästi, niin varmaan kokisin, että olen niin p*ska partneri, että minun jälkeen on pestävä itsensä likaisesta puhtaaksi, parissa eri merkityksessä.

Suihkunraikas puhtaus liittyy itselläni ehkä yhtä paljon siihen varsinaiseen suihkunraikkauteen kuin myös esim. kliinisyyteen, feikkiin, nukkemaisuuteen, puhtauteen, esineisiin. Suihkussa käymisellä voin hakea "puhdasta pintaa" itseeni, mitä tarvitsee jotain roolia varten. Toisaalta voin myös mielelläni heittäytyä ageplay-moodiin Ison pestäväksi tai vaikka cnc-settiin, jossa pääsen kultaisen suihkun kautta suihkuun puhdistettavaksi. Suihku voi olla osa leikkiä tai jotain rituaalia tai osa toiselle tarjottavaa palvelua tai vaikka jälkihoitoa.

(Ja joo, en viittaa siihen, että kerta viikossa saunassa olisi oltava joku uusi normi. Ehkä enemmän siihen, etten oikein koe omakseni nykyistä superhygieenistä ja steriiliä menoa, jossa käytäisiin kaikki suihkussa 2-5 kertaa päivässä täysin riippumatta siitä, onko oikeasti tarvetta vai ei.)

Lunttu

• V.I.P.
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
« Vastaus #16 : 28.03.2019, 06:52 »
Bikantti puki hienosti omia ajatuksia sekä puheeksi ottamisesta että hygieniasta yleensä! Näissäkin asioissa on monenlaista mieltymystä ja oishan se hullua olla ottamatta puheeksi mahdollisen kumppanin kanssa näitä. :)

Piilukko

• Vieras
« Vastaus #17 : 28.03.2019, 07:51 »
Olisin yksinkertaisesti rehellinen. Kun itselle on tullut vastaan, olen sanonut suoraan mutta ystävällisesti suunnilleen niin ”ehkä et ole tietoinen, mutta sinussa on voimakas likainen haju/sekalainen tukkapehko/tahraisia vaatteita.

Se häiritsee keskitymistäni, voisimmeko tehdä asialle jotain?”
Tai
Minua se ei haittaa, mutta haluan että tiedät siitä/miltä näytät, jotta voit tehdä asialle jotain halutessasi”.

Sitten olen avoin keskustelulle, kuten ”liiallinen hygienia lisää sairastelua” tai ”tykkään näistä tälleen” tai ”mutta on ekologista pestä pyykit 40 asteessa” tai ”no en kyllä lopeta tupakointia”.
Ja vastauksenine ”ei tarvitse lopettaa tupakointia (vielä), mutta pese aina hampaat ennen kuin tulet luokseni”, ”kuudenkympin koneellinen silloin tällöin itseasiassa suojelee kankaiden kuituja, kun lika saadaan kunnolla pois” jne.

Mulla on ongelma myös voimakkaasti hajustettujen saippuoiden/pyykinpesuaineiden/deodoranttien kanssa. Sanon niistä (ja ovat dealbreaker jos käyttö ei lopu seurassni), miksi en sanoisi muista häiritsevistä aistiärsykkeistä.

Kokemukseni mukaan useimmiten henkilö ei joko tiedä haisevansa tms, ja tieto on hyödyllinen (joko johtaa muutokseen tai tietoiseen valintaan), tai sitten kyseessä on aktiivinen valinta (josta voi joustaa jos suhde sitä tarvitsee). Jos toinen ei suostu korjaamaan hygieniaa sille tasolle jota toinen kaipaa, sitten pitää miettiä, paljonko se häiritsee. Hygienianormit ovat kuitenkin mielipiteitä ja preferenssejä, tottumuksia. Siinä kohtaa toisen itsemääräämisoikeus sallii ei-vaarallisen mutta ällön toiminnan. Oma itsemääräämisoikeus oikeuttaa valitsemaan sessiokumppanit millä tajansa barometreillä. Toivottavaa on kuitenkin, että keskustelu toisi jonkun keskitien.

SpankingDaddy

• Vieras
« Vastaus #18 : 28.03.2019, 18:53 »
Haisuli jää kuin nalli kalliolle. Oli sitten syynä haiseva iho/hiukset, tai tunkkaisen likaiset vaatteet.

Kore

• Vieras
« Vastaus #19 : 28.03.2019, 19:30 »
Tämä on kyllä paha. Pakko myöntää, että en osaisi ottaa suoraan puheeksi vaan koittaisin kierrellä asiaa, ja jos ei hyvin pian tule muutosta, lähempi kanssakäyminen loppuisi siihen. Kerran on ollutkin kuvioissa tyyppi, joka haisi aina vähän happamalle maidolle ja se haju vaan yökötti niin paljon, että alkava suhde loppui lyhyeen. Vieläkään en pysty syömään Ben&Jerry’s:n mansikkajäätelöä, koska sen hajusta tulee tämä hapanmaitotyyppi mieleen  :-[

-Mermaid-

• Vieras
« Vastaus #20 : 28.03.2019, 21:10 »
On sanottava, että eräs asia ei muutu pelkällä suihkukäynnillä ja se on naisen alapään tuoksu, johon vaikuttaa elintavat. Samoin kuin sperman maku.Tämä ei välttämättä näy mitenkään päälle päin naisissa. Hyvistä, pehmeistä lähestymistapoista?

Toisaalta on tämä samalla myös HC:tä, omalla tavallaan... "Annan orkun vaikka mikä olisi!" (Tai "Annan mieluummin, koska nainen on niin ihanan kaunis enkä halua aiheuttaa mielipahaa enkä kitkaa välillemme  ;) ")

~~~~~~~~~

Aikoinaan kun itse pääsin sessioimaan, niin kyllä se sessiointi aloitettiin sillä että käsiraudoissa ollut daami saateltiin kanssani suihkuun jossa pesin sekä itseni että hänet. Minusta se on hieno tapa aloittaa pitämällä kumppanista huolta myös siten.

Käsittelytapasi on ihana, koska molemmat peseytyvät  :love: Se on kuin riitti, yhdistyminen  :love:

Morgul

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #21 : 28.03.2019, 21:19 »
Cunnilinguksesta kovin pitävänä ihmisenä tää on kyllä aika oleellinen juttu.
Kohteliaana en kyllä viitsi ottaa puheeksi.

Se on muuten jännää, miten toosa saattaa tuoksahtaa ikävältä kumin kanssa vedetyn varvin jälkeen.

bikantti

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
« Vastaus #22 : 29.03.2019, 06:48 »
Alapään saa oman kokemukseni perusteella ihanan puhtaaksi ja pehmeäksi Acon intiimialueiden pesuöljyllä. Koska saippua ei kuulu genitaaleille. Vahva tuotesuositus siis täältä.

Haamuraja

• Vieras
« Vastaus #23 : 29.03.2019, 08:14 »
Sanotaan, että nainen valitsee kumppanin nenällään, mies silmillään ja nenällään. Olen joutunut antamaan ihanillekin ihmisille pakit, koska he ovat nenäni mielestä löyhkänneet suihkupuhtainakin pilaantuneelta maidolta tai härskiintyneeltä popkornilta. Varmistuakseni henkilökohtaisesta aistitulkinnastani olen mennyt niinkin pitkälle, että täällä on joskus kolmenkin naisen voimalla haisteltu samaa miestä. Ensimmäinen piti häntä suihkupuhtaana ja hyvänhajuisena, toinen ihan normaalituoksuisena, mutta minun nenäni kiljui "KUVOTTAVA ZOMBI!"

Ihmiset, joiden ominaishaju on sensoristoni mielestä hyvä, ovat hämmentävän kiehtovia jopa törkeän likaisina. Samalla tapaa olen huomannut, että olen pitkien kävelylenkkien ja hikoilun jälkeen joidenkin ystävieni mielestä yök-tasoa, mutta seurustelukumppaneille samalla hetkellä huumetta.

Ominaistuoksua on vaikea muuttaa, vaikka esimerkiksi monet lääkkeet tuovatkin perustuoksuun vivahteita. Omasta mielestä pahanhajuista kumppania ei kannata ottaa, sillä kyse on täysin luonnollisesta valintaprosessista, joka vaikuttaa tunteisiimme, halusimme tai emme. Kuvottava zombi tulee tuoksumaan jonkun toisen nenään vastustamattomalta, ja joku muu tulee tuoksumaan sinun nenääsi vastustamattomalta. Oikean ihmisen kanssa ei tarvitse käyttää dödöjä.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #24 : 29.03.2019, 09:19 »

Ihmiset, joiden ominaishaju on sensoristoni mielestä hyvä, ovat hämmentävän kiehtovia jopa törkeän likaisina. ”.....”.
Kuvottava zombi tulee tuoksumaan jonkun toisen nenään vastustamattomalta, ja joku muu tulee tuoksumaan sinun nenääsi vastustamattomalta. Oikean ihmisen kanssa ei tarvitse käyttää dödöjä.

Naisten käyttämät pillerit raskauden ehkäisyssä vääristävät ominaistuoksua.
Jos mies valitsee naisen omakseen sen tuoksun perusteella mikä on kun nainen käyttää ehkäisyä, miehelle sama nainen voi muuttua vastenmieliseksi silloin kun lopettaa ehkäisypillereiden syömisen.

ofelia

« Vastaus #25 : 29.03.2019, 10:54 »
Naisten käyttämät pillerit raskauden ehkäisyssä vääristävät ominaistuoksua.
Jos mies valitsee naisen omakseen sen tuoksun perusteella mikä on kun nainen käyttää ehkäisyä, miehelle sama nainen voi muuttua vastenmieliseksi silloin kun lopettaa ehkäisypillereiden syömisen.
Pillerit vaikuttavat myös siihen millaisista miehistä nainen viehättyy, joten ero saattaa tulla ihan yhteissovussa kun pillerit lopetetaan. Mikä on myös melko pelottava ajatus.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #26 : 29.03.2019, 11:46 »
OT
Yksi miettimisen aihe on transnaisten käyttämät testosteronisalpaajat.
Vaikuttavatko niiden syöminen tai lopettaminen ominaistuoksuun josta nainen viehättyy tai karttaa.

Lucy

• Vieras
« Vastaus #27 : 29.03.2019, 12:16 »
Rakastan hippityttöjä jotka eivät turhaan käy liiaksi suihkussa - koska viehättävän ihmisen hienhaju on huumaavan ihanaa - poikkeuksena liian kauan jalassa olleet sukat. Jopa niin että se voi olla hiukan kiusallista, jossain psykefestareilla tyypit voivat tuoksua niin vahvasti että pitää skarpata pysyäkseen asiallisena ja olla näyttämättä kiihottumista. Samoin pillujen tuoksu on parhautta jos niitä ei pestä liikaa. Penikset ovat vähän erilaisia siitä että ns. sissijuusto tuntuu aika ällöltä enkä tahtoisi sitä suuhuni.

Lucy

• Vieras
« Vastaus #28 : 29.03.2019, 12:23 »
Hämmentävää hiljan aloittaneena huomata että tässä ketjussa on niin paljon totaalisen epä-asiallisia viestejä - "puutteellinen" hygienia "hoidettu huonosti" - hei please nyt oikeasti, ei ole ok sheimata ihmisiä siitä, että mieltymykset ovat erilaisia - on ok vaikkapa olla haluamatta ihmistä joka ei ole oman suuntautumisen mukainen, mutta ei sanoa että hänellä on "puutteellinen sukupuoli-identiteetti". Skarpatkaa jooko?

Asiallinen tapa puhua asiasta olisi "huomaan että tuoksut voimakkaasti - onko se sulle tärkeää? Ei nimittäin oo mun juttu ja itseasiassa toimii turn-offina. Onko tämä asia josta oot valmis neuvottelemaan? Jos kävisit suihkussa enemmän, hankkisit manikyyrin ja brasilialaisen vahauksen tms. ennenkuin tapaat mua?" Voisin hyvin suostua tähän, koska vaikka hippi-rugged- epähygieenisyys on juttu, se ei ole ainoa.

zuidi

« Vastaus #29 : 29.03.2019, 14:15 »

Yks sinkkuporukka järkkäs kerran tämmösen tosi tieteellisen deitti-valinta pelin. Miehet piti valkosia
numeroituja t-paitoja päivän pari , ei hajusteita tai dödöjä. Naiset testaili paitojen tuoksujen
perusteella mikä numero olis kiva tutkii tarkemmin  ;D