Kirjoittaja Aihe: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen  (Luettu 13015 kertaa)

sulkaluva

• Vieras
Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« : 27.03.2019, 11:02 »
     -- Mitä tekisit? --

Huomaat uuden kumppanisi/sessiokaverisi huolehtivan hygieniastaan puutteellisesti. Miten suhtaudut asiaan, miten otat asian puheeksi?

Kuinka paljon aikuisen ihmisen identiteetti ja itsemääräämisoikeus merkitsee tässä? Täytyykö ihminen hyväksyä hajuineen ja elämäntapoineen, vai onko siihen puuttuminen soveliasta?

Onko tuhramaista päättää tuore suhde kumppanin erilaisten elämäntapojen vuoksi ja voiko siitä sanoa suoraan vai leimautuuko pinnaliseksi kusipääksi?

Your preciousM

• Vieras
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #1 : 27.03.2019, 11:12 »
Kyllä siitä täytyisi mainita, ei se tee sinusta/minusta kusipäistä tai pinnallista. Minusta yleinen siisteys ja hygieenisuus ovat itsestäänselvyys. Parempi sanoa kuin katua  :)

Ko80

• Kanta-asiakas
  • Ai mitä sanoit haluavas?
  • Galleria
« Vastaus #2 : 27.03.2019, 11:18 »
Voisihan asiaa kauttarantain ottaa puheeksi, selvittää onko kyse jostakin hetkellisestä asiasta esim pesukone rikki tai vedet poikki asunnosta?

Jos ihminen ei vaan välitä hygieniastaan niin tuskimpa se siitä mihinkään muuttuu vaikka hetkellisesti yrittäisitkin puuttua asiaan.
Ihminen muuttuu lopulta vain jos se itse haluaa.

Onko se hygieniapuutos sellainen jonka voit sietää vai meneekö yli hilseen?

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #3 : 27.03.2019, 11:22 »
Joskus nuoruudessani mainitsin tapailemalleni miehelle, että hän voisi hieman kiinnittää asiaan huomiota. Tietysti siis ystävällisesti asiasta mainitsin, luulen että hänen kohdallaan kyse oli pitkälti hänen kokemattomuudestaan seksuaalisuuden saralta, joten hän ei ehkä ollut vaan törmännyt aikaisemmin säännöllisiin suihinottoihin  ::)

hiitamus

• Vieras
« Vastaus #4 : 27.03.2019, 11:24 »
Hmp, oon ite kiusallisenkin tietoinen siitä jos koen haisevani. Oon tosin saattanu pyytää toista mukaan suihkuun tjsp.

Pitkäaikaisen puolison saatan kyllä suoraan komentaa suihkuun ennen puuhia, mut ei hänellä oo mitään ongelmaa sen suhteen.

En kykene suhteeseen ihmisen kaa, joka on aina likaisissa vaatteissa tai ei omista ja käytä hammasharjaa. Hygieniasta huolehtiminen saa olla dealbreaker.

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #5 : 27.03.2019, 11:39 »
En kykene suhteeseen ihmisen kaa, joka on aina likaisissa vaatteissa tai ei omista ja käytä hammasharjaa. Hygieniasta huolehtiminen saa olla dealbreaker.

^Samoilla linjoilla.

Lettu

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
« Vastaus #6 : 27.03.2019, 11:46 »
Hyvinkin "hajuherkkänä" kaikki tuoksut/hajut jotka johtuvat puutteelliseta hygieniasta on deal bracer, myös ylenmääräinen hajusteiden käyttö aiheuttaa päänsärkyä.
Joillakin ihmisillä on tosin eri ruoka-aineisiin reagoiva hien haju, kuten valkosipulia paljon käyttävät, haju on kuitenkin erilainen kun lian haju.

OutoVelho

• Asiakas
  • **
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
« Vastaus #7 : 27.03.2019, 12:00 »
Henkilökohtaisesti olen niitä ihmisiä jotka viehättyy varsinkin miehen hienhajusta mutta on kyllä itsellekin tullut vastaan sellaisia tapauksia että kohteliaasti olen vietellyt kanssani suihkuun tai sanonut asiasta. Eli saa ja pitääkin sanoa jos tuollainen häiritsee.

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #8 : 27.03.2019, 12:26 »
Tämä menee kynnyskysymysluokkaan, enkä keskustele asiasta.

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
« Vastaus #9 : 27.03.2019, 12:54 »
Aikoinaan kun itse pääsin sessioimaan, niin kyllä se sessiointi aloitettiin sillä että käsiraudoissa ollut daami saateltiin kanssani suihkuun jossa pesin sekä itseni että hänet. Minusta se on hieno tapa aloittaa pitämällä kumppanista huolta myös siten.

ametistiaurinko

« Vastaus #10 : 27.03.2019, 13:14 »
Smegma aikuisen miehen esinahan alla on aika käsittämätön juttu, siihen mennessä olisi luullut seksuaalisesti aktiivisen ihmisen oppineen miten kalu pestään. Käytiin yhdessä suihkussa ja pesin kalun asiasta kevyesti jutellen. Ei tullut jatkossa muutosta pesuhommiin joten se jäi siihen, oli toki muitakin vaikuttavia asianhaaroja.

riina_77

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Vaikia
  • Galleria
« Vastaus #11 : 27.03.2019, 16:06 »
Jos henkilö ei huolehdi hygieniastaan, niin mitään lähempää suhdetta ei ehdi syntymään.

MasterPiece

• Vieras
« Vastaus #12 : 27.03.2019, 16:32 »
En ota asiaa puheeksi vaan hatkat.

lily-rose

• Vieras
« Vastaus #13 : 27.03.2019, 16:37 »
Olen tosi hajuherkkä ja voimakkaat partavedet/hajusteet saa järkyn päänsäryn aikaiseksi eli kohtuus siinäkin on pop.
Huonosta hygieniasta johtuvat tuoksut ei sytytä, ei yhtään. Varsinkin pahanhajuinen hengitys on aika iso turn-off. Kyllä mä saan hedarin voimakkaasta hienhajustakin eli kaikki voimakkaat tuoksut/hajut on iso ei.

Puhtaus/hyvä hygienia on pakollinen juttu ja jos se ei luonnistu niin kyllä se on aikalailla sitten siinä.  Ei kiinnosta lähempi tuttavuus haisulin kanssa.

-Mermaid-

• Vieras
« Vastaus #14 : 27.03.2019, 23:08 »
En ota asiaa puheeksi vaan hatkat.

Vastuullista  ;D Anteeksi, näen mielessäni, jossa neiti on kahleissa tai ties missä asennossa ja sit yht'kkiä master lopettaa toiminnan ja lähtee huoneesta sen sileän tien...