Tännekin voisi mennä ja on pyydettykin.mutta en mä sovi siihenkään seuraan ja tilaisuuteen.
Sama täällä! Jos joutuu vaan yksin istuskelee, niin eipä paljon kannata panostaa muutamaa satasta bileisiin. :-(
Sopikaa keskenänne treffit ja tulkaa paikalle. Olette tervetulleita ja oikeassa seurassa. Teinimäinen ruikuttaminen siitä, ettei kuulu joukkoon ja mulla ei ole kavereita Suomen vinoimmalla vähemmistöjen foorumilla, on aika hassua. Etten sanoisi jopa höpsöä.
Uhmaan nyt unettomuuden kera juuri vasta tänään ilmoitettuja säännöllisiä nukkumaanmenoaikojani ja komppaan tähän nyt tuota että jos haluaa johonkin ihmettelemään niin se ettei ois seuraa ei saa olla syy!
Varmasti jos itse on avoin ja ei mörköile yksin nurkassa, saa edes yhdet heipat ja moikat.. Ehkä jopa uusia tuttavuuksia jos nykyinen seurue ei enää ole itselle sopiva..
Itse ekaa kertaani kun uskalsin bileisiin yksin, tiesin että pari juuri saatua tuttua on ehkä paikalla mutta ei ollut ennalta sovittua omaa porukkaa tai seuraa - otin sen mitä mukavaksi oloni tuntemiseen tarvitsin (huomiota herättävä nalle kainaloon) ja lähdin vaikka viime metreillä meinasin jänistää.. Lopputuloksena oli, jopa parit rapsutukset korvan takaa ja tosi kiva ilta/yö - ympäristössä jollaisessa ei ikinä ennen ole ollut mutta jonka silloin tunsi heti kodikseen!
Eli siis, jos ei oo seuraa niin kysy/etsi/huhuile ja sovi vaikkapa samanhenkisen seuraa vailla olijan kanssa oma "seurattomien pöytäseurue"! Ja kappas - siinähän jo on seuraa!
Ja sitten aiheen vierestä ihan vaan...
(Sivuhuomio: JOS Trobi saa tietä että olin vielä täällä, tässä, tähän aikaan niin Papi, mä vaan halusin tsemppaa toisia, eiks sen takia nyt vähän voi ekana sääntö päivänään viel keikkuu netissä?!)