Baarin kannatusmaksut
Mua kiinnostaisi hyväksikäyttää mahdollisuuta ja tilaa jalkojeni palvomiselle, palvoja vaan puuttuu! Ajattelin vinkaista tänne, jos joku mukava jalkojen hieronnasta pitävä ihminen olisi menossa näihin juhliin. Yv!
Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 08.05.2019, 14:12Mua kiinnostaisi hyväksikäyttää mahdollisuuta ja tilaa jalkojeni palvomiselle, palvoja vaan puuttuu! Ajattelin vinkaista tänne, jos joku mukava jalkojen hieronnasta pitävä ihminen olisi menossa näihin juhliin. Yv! Olipas aivan sama ajatus omassa päässäni. Aikasta pitkä on ilta ja nappaskengillä mennään, vanhat jalat väsyy.
No mie voin vastata tähän yleiseen huutoon jalkojen hellimisestä.Sen kun tuutte nykimään hihasta kellä moiseen on tarvetta
Lainaus käyttäjältä: Lettu - 08.05.2019, 14:21Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 08.05.2019, 14:12Mua kiinnostaisi hyväksikäyttää mahdollisuuta ja tilaa jalkojeni palvomiselle, palvoja vaan puuttuu! Ajattelin vinkaista tänne, jos joku mukava jalkojen hieronnasta pitävä ihminen olisi menossa näihin juhliin. Yv! Olipas aivan sama ajatus omassa päässäni. Aikasta pitkä on ilta ja nappaskengillä mennään, vanhat jalat väsyy.Oih! Voisinpa itsekin tarjota jalkani palvottaviksi! Pohtinut tämän tiimoilta deitti-ilmoakin, oisko joku kimppadiili mitä jos meitä neitoja hädässä on useempikin! Suunnitellut wedge pohjaisia korollisia kenkiä ja voi olla tassut hellimistä vailla
Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 09.05.2019, 06:27Lainaus käyttäjältä: Lettu - 08.05.2019, 14:21Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 08.05.2019, 14:12Mua kiinnostaisi hyväksikäyttää mahdollisuuta ja tilaa jalkojeni palvomiselle, palvoja vaan puuttuu! Ajattelin vinkaista tänne, jos joku mukava jalkojen hieronnasta pitävä ihminen olisi menossa näihin juhliin. Yv! Olipas aivan sama ajatus omassa päässäni. Aikasta pitkä on ilta ja nappaskengillä mennään, vanhat jalat väsyy.Oih! Voisinpa itsekin tarjota jalkani palvottaviksi! Pohtinut tämän tiimoilta deitti-ilmoakin, oisko joku kimppadiili mitä jos meitä neitoja hädässä on useempikin! Suunnitellut wedge pohjaisia korollisia kenkiä ja voi olla tassut hellimistä vailla Ooh mikä idea. Olispas kätevää, kun olisi joku odottamassa palvottavia valmiina huoneessa 307
Lainaus käyttäjältä: viaton - 09.05.2019, 10:47Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 09.05.2019, 06:27Lainaus käyttäjältä: Lettu - 08.05.2019, 14:21Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 08.05.2019, 14:12Mua kiinnostaisi hyväksikäyttää mahdollisuuta ja tilaa jalkojeni palvomiselle, palvoja vaan puuttuu! Ajattelin vinkaista tänne, jos joku mukava jalkojen hieronnasta pitävä ihminen olisi menossa näihin juhliin. Yv! Olipas aivan sama ajatus omassa päässäni. Aikasta pitkä on ilta ja nappaskengillä mennään, vanhat jalat väsyy.Oih! Voisinpa itsekin tarjota jalkani palvottaviksi! Pohtinut tämän tiimoilta deitti-ilmoakin, oisko joku kimppadiili mitä jos meitä neitoja hädässä on useempikin! Suunnitellut wedge pohjaisia korollisia kenkiä ja voi olla tassut hellimistä vailla Ooh mikä idea. Olispas kätevää, kun olisi joku odottamassa palvottavia valmiina huoneessa 307 Missä se arvoje tasaisuus menikään. Onko tasa-arvovaltuutetulle asiaa???Misdä miesten jalkojen palvojat ? 🤪😉😃
Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 09.05.2019, 18:02Lainaus käyttäjältä: viaton - 09.05.2019, 10:47Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 09.05.2019, 06:27Lainaus käyttäjältä: Lettu - 08.05.2019, 14:21Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 08.05.2019, 14:12Mua kiinnostaisi hyväksikäyttää mahdollisuuta ja tilaa jalkojeni palvomiselle, palvoja vaan puuttuu! Ajattelin vinkaista tänne, jos joku mukava jalkojen hieronnasta pitävä ihminen olisi menossa näihin juhliin. Yv! Olipas aivan sama ajatus omassa päässäni. Aikasta pitkä on ilta ja nappaskengillä mennään, vanhat jalat väsyy.Oih! Voisinpa itsekin tarjota jalkani palvottaviksi! Pohtinut tämän tiimoilta deitti-ilmoakin, oisko joku kimppadiili mitä jos meitä neitoja hädässä on useempikin! Suunnitellut wedge pohjaisia korollisia kenkiä ja voi olla tassut hellimistä vailla Ooh mikä idea. Olispas kätevää, kun olisi joku odottamassa palvottavia valmiina huoneessa 307 Missä se arvoje tasaisuus menikään. Onko tasa-arvovaltuutetulle asiaa???Misdä miesten jalkojen palvojat ? 🤪😉😃Missään ei ole kielletty liittymästä daamiseuraan tarjoamaan jalkojaan jos kiinnostusta löytyy