Baarin kannatusmaksut
Muistan 16 vuoden iässä terapeuttini todenneen että seksuallisuuteni on vääristynyt,kieroutunut. Mutta onko se? Mielestäni ei. Vaikka nuorena tajusinkin olevani bdsm henkinen, en minä ole vääristynyt.Minä olen vain erilainen.
Lainaus käyttäjältä: Morgul - 21.03.2019, 00:30"Kieroutunut" on hyvin arvolatautunut määritelmä eikä oikein sovellu lipastolla istuneelle ammattilaiselle joka kuitenkin joutuu kohtaamaan kaikenlaisia ihmisiä asiakkaina.Jossain rajat kuitenkin jokaisella ihmisellä kulkevat. Perinteinen "haluaa itse vapaaehtoisesti" on sikäli huono argumentti, että ihminen ei ole vapaa valitsemaan. Hän toimii lukemattomien sisäisten ja ulkoisten voimien puristuksessa. Niiden hallinta on mahdotonta. Siksi ihminen voi ryhtyä toimiin, jotka ovat hänen omaa etuaan vastaan.
"Kieroutunut" on hyvin arvolatautunut määritelmä eikä oikein sovellu lipastolla istuneelle ammattilaiselle joka kuitenkin joutuu kohtaamaan kaikenlaisia ihmisiä asiakkaina.
Olen pohtinut mistä bdsm kiinnostus itselläni lähti....Olen miettinyt syntyykö joku vain bdsm henkiseksi vai vaikuttaako ympäristötekijät?
[Ihminen] toimii lukemattomien sisäisten ja ulkoisten voimien puristuksessa.