Baarin kannatusmaksut
Eikö ole hyvä että meitä on moneksi? itse olen Guiden kanssa täysin samaa mieltä eikä se silti vähennä kenekään muun mielipidettä, en myöskään heitä siitä tuomitse. Tätä samaa shittiä päivästä toiseen.. sillä mikäänhän ei ole nin suvaitseva kuin Suomen kinky "skene" hyvää päivää taas vaan...
Niin jos olet sitä mieltä ettei "skene" ole hyväksyvä niin miksi sitten palasit? Pitää myöskin todeta,että sieltä teidän "puoleltanne" oltiin kovin kärkkäitä arvostelemaan täällä esillä olleita kuvia. Niissä kun kärsimys ei kuulemma näy, se siitä suvaitsevaisuudestaEi millään pahalla siis
Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.
Subien happotesti mastereille :1. Pyydä subia tekemään jotakin, jos hän ei suostu hän on feikkiLoppu
Ja taas se Pera häslää.. kato tuollaisista kuvista en ole vielä kuullutkaan.. mistäs ne oikein löytää että pääsee arvostelemaan? Ja kato kyllä nyt vaan on niin että jonkunhan täällä pitää sitä porinaa aiheuttaa ettei mene ihan panoketjuiluksi.. hyvät poreet vai mitä?
Jos subbari sanoo, että hänelle ei jotain tehdä..perimmäinen kieltäytyminen voi olla niinkin yksinkertaisessa asiassa, kuin että hänellä voi olla trauma ja siitä aiheutunut lukko mielen alueella sen tekemisen suhteen mitä D ehdottaa ja siksi kieltäytyy.Tämä ei vähennä hänen alistuvaisuuttaan millään tavalla. Hän ei yksinkertaisesti voi lähteä siihen mitä D häneltä haluaisi. Eikö kysymys ole loppujen lopuksi >> EI tekemisessä vaan olemisessa. Alistuvan mieli, se on yksilöllinen olotila ja jokaisella subbariksi itseään kutsuvalla uniikki ja omanlaisensa. Se on mielen tila jossa ollaan. Yhtä lailla kuin olla D-sekin on mielen tila.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 19.02.2012, 09:46Jos subbari sanoo, että hänelle ei jotain tehdä..perimmäinen kieltäytyminen voi olla niinkin yksinkertaisessa asiassa, kuin että hänellä voi olla trauma ja siitä aiheutunut lukko mielen alueella sen tekemisen suhteen mitä D ehdottaa ja siksi kieltäytyy.Tämä ei vähennä hänen alistuvaisuuttaan millään tavalla. Hän ei yksinkertaisesti voi lähteä siihen mitä D häneltä haluaisi. Eikö kysymys ole loppujen lopuksi >> EI tekemisessä vaan olemisessa. Alistuvan mieli, se on yksilöllinen olotila ja jokaisella subbariksi itseään kutsuvalla uniikki ja omanlaisensa. Se on mielen tila jossa ollaan. Yhtä lailla kuin olla D-sekin on mielen tila.Aamen tähän..oli ihan pakko lihavoida tuo. Itse olen tajuillut tuon tosin vasta ihan äskettäin.Tuli esimerkki mieleen tuosta traumasta. Jos ihminen on esim. meinannut hukkua ja pelkää hulluna vettä ja uimista, niin tokihan hänet sinne veteen voi tuupata,mutta ei voi tosiaan tietää että miten siinä käy sitten.