Baarin kannatusmaksut
Jos nyt tartutaan tuohon 1:20 väitteesen havaitaan että tutkimuksien valossa se heittää aika kauas http://kinkresearch.blogspot.com/2009/10/sex-role-ratio.html?zx=620dbaf31b874a05
Joskus on aihetta ajattelemisen aiheeseen.
Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 18.02.2012, 22:05 Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.Et ole tosissas? Kai subilla nyt rajansa saa olla , ja niitä D:n pitää kunnioittaa!Inhottavaa tuollainen "oikeasti alistuva" ja "feikki"-jaottelu.
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 18.02.2012, 22:42Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 18.02.2012, 22:05 Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.Et ole tosissas? Kai subilla nyt rajansa saa olla , ja niitä D:n pitää kunnioittaa!Inhottavaa tuollainen "oikeasti alistuva" ja "feikki"-jaottelu. Eikö ole hyvä että meitä on moneksi? itse olen Guiden kanssa täysin samaa mieltä eikä se silti vähennä kenekään muun mielipidettä, en myöskään heitä siitä tuomitse. Tätä samaa shittiä päivästä toiseen.. sillä mikäänhän ei ole nin suvaitseva kuin Suomen kinky "skene" hyvää päivää taas vaan...
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 18.02.2012, 22:05 Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.Toki subi voi kai sanoa,ettei lähde sessioimaan kaikenlaisten hamsterien kanssa, vai onko sekin "kiellettyä" ?
Missä kohdassa tässä piti suvaita kun yksi ihminen sanoo että on olemassa oikeasti ja leikisti alistuvia?Eikö kaikilla, myös niillä "leikisti" alistuvilla ole oikeus olla ja alistua niinkuin parhaaksi näkevät, ilman leimaa siitä että onko jonkun "virallisen" näkemyksen mielestä oikea vai feikki ? Olen ollut huomaavinani että joillakuilla on iso tarve määritellä se mikä on Oikea tapa alistua ja alistaa..ja sitten jos joku siitä älähtää niin sitten ollaan suvaitsemattomia? Ei ihan mene mun logiikkaan tämä ajatusmaailma. Toisten aliarviominen on aina ikävää.En tykkää. ps. minun mielipiteeni= Suomen kinkyskenen mielipide? No huh huh..