Baarin kannatusmaksut
Noh jos hakee persettä niin miksei perse voi olla tärkeämpi kuin persoona?Minusta ihmiset loukkaantuvat aivan liikaa toisten ihmisten hakukriteereistä. Jokaisella on oikeus hakea sellaista seuraa kuin haluaa, eikä kenelläkään ole oikeutta loukkaantua jos tulee torjutuksi ei-kiinnostavan persoonallisuuden tai ruman perseen vuoksi. Ihmisen seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen kuuluu se, ettei hänen tarvitse harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua harrastaa seksiä. En oikeasti tajua, että miksi joku lähtee arvostelemaan toisen seuranhakukriteerejä - olivat ne mitä tahansa? Realistisuus ja epärealistisuuskin ovat vain subjektiivisia ajatuksia. Jos vaikka minä ajattelen, että "tuo tyyppi etsii minun kaltastani ihmisistä, mutta tuollainen ihminen ei täytäisi minun kriteerejäni" niin sehän pätee vain minuun - minähän olen voinut tulkita kyseisen ihmisen kriteerit väärin ja hän voinut käsittää minut väärin. Miksi vaivata päätään kelpaamattomuudella ja kelpaavuudella?
Mä ite en ehkä oikein innostuis siitä, jos joku haluais mun kanssa sessiosuhteeseen vain hyvän perseeni takia. En itse kykenisi luottamaan, että homma kovin pitkään jatkuu. Hyviä perseitä on kaupunki täynnä ja heti kun tulisi ensimmäinen vastoinkäyminen, toisen olisi helppo jatkaa seuraavan hyvän perseen pariin. Ja koko ajan pelkäisin, että persoonani alkaisi ärsyttää toista. (Ja tämä vaikka itse olen aika ulkonäkökeskeinen näissä asioissa)Mutta ei se minulta ole mitenkään pois, jos muut rakentavat suhteitaan perse edellä.