Baarin kannatusmaksut
Pitääkö kaikkien kinky-suhteiden olla jotain syvämerkityksellisiä parisuhteita? Eikö voi ja joskus varmaan kannatakin etsiä pelkkää leikkiseuraa ja tällöin asettaa keskiöön nimenomaan halujen yhteensopivuus sekä toisen viehätysvoima? Jos haluat irstasta pervo-seuraa, kannattaa sitä etsiä kinky-skenestä. Jos haluat fiksua seuraa, niin ehkä jostain ihan muualta.Jos tarkoitus on ko. ihmisen kansa lähinnä piiskata, naida, jodlata Raamatunlauseita kurkuksi pukeutuneena (viimeksi mainittu kielikuva lainattu) tai tehdä jotain, mitä perverssimieli konsensuaalisuuden puitteissa keksiikään, niin miksi hitossa kyseisen ihmisen elämän muista osa-alueista tarvitsi piitata tai edes tietää? Hyvä pano voi olla hyvä pano, vaikka toisen persoona olisi omasta näkökulmasta mielenkiintoinen kuin villasukka ja hänen tuntemuksensa vastaavat.Sinänsähän lähes kaikki julistavat, että ihmisellä on oikeus hakea sellaista konsensuaalista seuraa kuin haluaa. Kuitenkin jostain syystä usein ilmestyy tuomitsevia mielipiteitä ja joidenkin kinkyilynharjoittamis-kuvioiden väheksyntää, varsinkin silloin kuin kuvio rakentuu ”pelkän seksin” varaa. Pitäisi olla jollain tavalla ”merkityksellistä”. Taustalla osalla on varmasti omia kokemuksia. Varmasti monesti on kuitenkin kyse myös lähinnä omista luuloista, jotka pohjaavat vanilijamaailmasta omaksuttuihin sopivuuskäsityksiin. Näissä osataan sitten tehdä poikkeus lähinnä oman pervouden kohdalla. Oma lukunsa ovat jotkut viisastelevat Rosa Parks wannabeet, jotka ilmeisesti katsovat toteuttavat jotain ihme yhteiskunnallista missiota ihan v***tu kaikkialla.
Jos haluat fiksua seuraa, niin ehkä jostain ihan muualta.
Henk. koht. ei kyllä kauheasti nappaa panna tai piiskata jos toinen henkilö on arvomaailmaltaan aivan eripuolella, tai ei ole täysjärkinen.Siis lähtee jo siitä liikkeelle, että minulle ainakin on tärkeää että pystyy luottamaan ja kunnioittamaan molemminpuolisesti jotta tilanteesta pystyy nauttimaan. Ja luottamus vaatii edes jotenkin vastaavanlaista arvomaailmaa, tai sitä että toinen on vakaa. Ihan näin jo heti yksinkertaisimpina esimerkkeinä.
Itse en ole halunnut niinkään tietää toisen mielipiteistä ja arvomaailmasta siksi, että se olisi lähinnä omaani. Vaan sen takia, että opin tuntemaan toisen.En pysty alistumaan tuntemattomalle ihmiselle, joten tarvitsen aina merkityksellisyyttä. Aito halua ja tunnetta joka syntyy luottamuksen ja tuntemisen kautta. En tarkoita, että koko elämä pitäisi jakaa, mutta jotain perusarvoja ja tietoa ihmisestä mun tulee tietää. Haluan myös kertoa itsestäni jotta toinen oppii tuntemaan ja lukemaan minua. Olen nähnyt liian monta kertaa ystävieni suhteissa sen, kun lähdetään "pikasessioimaan" ja vastapuoli onkin "kinky" (lue: läpsii takapuolelle pannessa ja that's it) tai "kinky" (Lue: ottaa väkisin välittämättä turvasanoista, kun "siitähän te tytöt tykkäätte") Tällä omalla periaatteella olen kartuttanut itselle sessioinnissa vain hyviä kokemuksia, ja myös saanut hyviä ystäviä elämääni.Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että joku etsii yhden illan seuraa tai seuraa ulkonäön perustein.