Baarin kannatusmaksut
Elämää vähemmän nähneenä ajattelin vielä mustavalkoisesti, että kaikissa tilanteissa pettäminen on väärin. Sittemmin elämä heitti eteen tilanteen, jossa olin luotetun ystävän roolissa, enkä nähnyt ystäväni tilanteessa mitään eettisempää vaihtoehtoa kuin pettäminen.
Lainaus käyttäjältä: bikantti - 11.03.2019, 08:09Elämää vähemmän nähneenä ajattelin vielä mustavalkoisesti, että kaikissa tilanteissa pettäminen on väärin. Sittemmin elämä heitti eteen tilanteen, jossa olin luotetun ystävän roolissa, enkä nähnyt ystäväni tilanteessa mitään eettisempää vaihtoehtoa kuin pettäminen.Mietin, missä tilanteessa pettäminen olisi eettisempi valinta kuin esimerkiksi ero.
Ei mun mielestä foorumilla paheksuta suoraviivaisen panoseuran hakemista.
olen joissain elämänvaiheissa nauttinut seksistä seksin harrastamisen ilosta ja tavoitellut tilanteita, joissa en edes halua tietää kumppanin nimeä. Välttänyt itsekin paljastamasta liikaa ja karttanut etenkin tunteita. Sellaisissa asetelmissa on oma kiihottavuutensa. Mahdollisuus taantua eläimeksi ja keskittyä fyysisyyteen. Ei paineita siitä, tekeekö vaikutuksen eikä mitään tarvetta pitää yhteyttä jälkikäteen. Seksi tuntemattoman kanssa ei ole kovinkaan harvinainen fantasia. Toki silloin pitää tarkkaan arvioida riskit, mutta miksi sellaista seuraa ei saisi hakea yhtä lailla, kuin muutakin?Me ollaan kaikki erilaisia. Minusta on ollut vapauttavaa olla joskus pelkkä perse. Olen jopa nauttinut asetelmasta senkin vuoksi, että oletan ihmiselle jääneen minusta täysin väärän kuvan. Ts. Se ei koskaan saa tietää, miten paljon enemmän mä voisin olla, koska mä en just nyt halua antaa yhtään enempää. Jos mua on pidetty ehkä vähän kevytkenkäisenä ja tyhmänä blondina, sen parempi.
Minun silmiini näyttää jotenkin siltä, että osa porukasta ajattelee, että jokaisella on oma moraalikäsityksensä ja yksikään ei voi olla siinä toistaan parempi kun taas osa porukasta vaikuttaa ajattelevan, että olisi jokin universaali arvopohja olemassa ja jotkut penteleet eivät vain noudata sitä.
Järjellä olen sitä mieltä, että tietysti ihmiset hakee seuraa juuri niillä kriteereillä kuin haluavat ja paras kriteeristö on se, jonka ihminen itse määrittelee. Tietysti.