Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Nellietied - 07.03.2019, 16:05Lainaus käyttäjältä: hihaton - 07.03.2019, 09:23Lainaus käyttäjältä: Nellietied - 07.03.2019, 08:38Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä.. Parran vanhuushan on melkein suoraan verrannollinen sen pituuteen, joten bongaile pitkiä turpajouhia niin pääset jäljille.Allekirjoittanut siis pyytääkin nyt, hyvissä ajoin etukäteen, anteeksi kaikilta parroilta tai parrattomilta leuoilta tulevaa tutkivan journalismin ja utrlisisuuden mukaista tuijotusta... (pitäiskö parrat laskea miitti historiallisen vanhoina ja/vai pituudessaan vanhoina, tarvitsenko mä viivottimen? Ja mitäs jos joku vanha parta onkin leuanton.. Eikun siis..? )Parran pituus ja ikä eivät ole sama asia. Parran ikä: Aika siitä kuin viimeksi oli parraton.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 07.03.2019, 09:23Lainaus käyttäjältä: Nellietied - 07.03.2019, 08:38Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä.. Parran vanhuushan on melkein suoraan verrannollinen sen pituuteen, joten bongaile pitkiä turpajouhia niin pääset jäljille.Allekirjoittanut siis pyytääkin nyt, hyvissä ajoin etukäteen, anteeksi kaikilta parroilta tai parrattomilta leuoilta tulevaa tutkivan journalismin ja utrlisisuuden mukaista tuijotusta... (pitäiskö parrat laskea miitti historiallisen vanhoina ja/vai pituudessaan vanhoina, tarvitsenko mä viivottimen? Ja mitäs jos joku vanha parta onkin leuanton.. Eikun siis..? )
Lainaus käyttäjältä: Nellietied - 07.03.2019, 08:38Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä.. Parran vanhuushan on melkein suoraan verrannollinen sen pituuteen, joten bongaile pitkiä turpajouhia niin pääset jäljille.
Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä..
Mä tuun heti kun oma violetti tukkapartani kuivuu ettei jäädy pakkasessa.. Suihkussa oli yllättäen vettä!!??
23:02 valomerkki!!!
Laskiko joku ne parrat?