Baarin kannatusmaksut
Uskaltauduin lopulta erääseen tiistaimiittiin. Itse en ole edes mitenkään liian arka, vaan juttuun pääsee suht helposti. Kokemus oli todella mukava ja paikan päällä olleet tyypit persoonallisia ja aitoja ihmisiä. Eli suosittelen kaikille aloittelijoille rohkeutta ottaa se ensimmäinen askel kohti kinkypiirejä, se kannattaa
LainausHuomenna olisi muuten Tampereella erittäin aloittelijaystävällinen miitti. Wink wink.Ei taida huomenna olla miittiä ku just viime viikolla oli? Ainakaan kalenterissa oo..
Huomenna olisi muuten Tampereella erittäin aloittelijaystävällinen miitti. Wink wink.
Tervehdys! Täällä untuvikko kyselee. Mites nuo paikkakuntien viikkomiitit - onko porukka pitkälti samaa, niin tiivis ja yhteenhioutunut, että ensikertalaiselle tulee tukalat oltavat? Vai voiko sinne todella marssia sisälle, lyödä persauksen penkkiin ja alkaa höpöttää? Esimerkiksi tuo Tampereen seuraava tiistaimiitti sattuisi aika passelisti...
Lainaus käyttäjältä: Saeroe - 01.06.2019, 00:05Tervehdys! Täällä untuvikko kyselee. Mites nuo paikkakuntien viikkomiitit - onko porukka pitkälti samaa, niin tiivis ja yhteenhioutunut, että ensikertalaiselle tulee tukalat oltavat? Vai voiko sinne todella marssia sisälle, lyödä persauksen penkkiin ja alkaa höpöttää? Esimerkiksi tuo Tampereen seuraava tiistaimiitti sattuisi aika passelisti...Paljon on samaa porukkaa mutta lähestymisenä aivan LOISTAVA marssia sisään ja lyödä pehva penkkiin. Ennen höpötyksen aloittamista suosittelen esittäytymään, jos se suinkin tuntuu itsestä mukavalta.Osa kokee helpommaksi tulla jonkun "konkarin" mukana jolloin ei tarvitse itse ensimmäisenä avata suutaan, mutta kohteliaalla lähestymisellä pääsee kyllä mukaan.Tervetuloa!
Lähinnä en viitsi lähteä mihinkään sen takia, etten tiedä miten niissä pääsee liikkumaan pyörätuolilla.
Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 01.06.2019, 22:15Lähinnä en viitsi lähteä mihinkään sen takia, etten tiedä miten niissä pääsee liikkumaan pyörätuolilla.Tampereella ei ole ainuttakaan esteetöntä miittiä. Kurjaa. :|
Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 01.06.2019, 22:15Lähinnä en viitsi lähteä mihinkään sen takia, etten tiedä miten niissä pääsee liikkumaan pyörätuolilla.Jos saa jonkun kuljettamaan viestin alakertaan, niin varmasti saa neljä tyyppiä kuskaamaan edestakas. Ainakin mä ite ilmoittaudun mukaan.