Baarin kannatusmaksut
Kuinka te muut sinkut olette rohjenneet mennä "pimeisiin luoliin" miitteihin, useinhan sinne mennään pariskuntina?
Kävin aina yksin kunnes tapasin kanssamielistä ihanuutta ^_^ Yleensäkin shibari, meetit (ja meet & play), orgiat jne olen vain mennyt paikalle ja sanonut "moi, mä oon..." kaikille jotka on silmiin katsoneet Joka kerta saa uusia kavereita ja pari kertaa käytyä on jo aina jossain pöydässä tuttu tai pari joiden viereen istua odottelemaan tulevaisuuden saapumista. Ei kannata murehtia, että mitä siellä tekisi. Istu alas, hörpi sitä juomaasi ja kuuntele. Ennen pitkää päädyt johonkin juttuseuraan. Yksikään miitti ei ole tainnut vielä olla pimeässä luolassa, mutta jos on niin luulen että sielläkin on istumapaikkoja ja baaritiski Ihmiset tuntuvat puhuvan pääasiassa ns. "normijutuista", siis näistä edellämainituista kissoista online-peleihin, oopperaan, anaalifistaukseen, duunikuvioihin, harrastuksiin, elämään. Aina on jotain ensikertalaisia ja jotain jotka on käyneet ikuisuuden. Ensikertalaisuudessa ei ole mitään probleemaa, uudet tyypit skenessä kiinnostaa aina. Messiin vaan Lainaus käyttäjältä: Rick - 03.03.2019, 16:35Kuinka te muut sinkut olette rohjenneet mennä "pimeisiin luoliin" miitteihin, useinhan sinne mennään pariskuntina?
Lainaus käyttäjältä: Riia - 04.03.2019, 23:31Lainaus käyttäjältä: Kesyeläin - 04.03.2019, 19:57Ps. Mixein suhteen sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan...Tiskiltä kysymisestä tuli mieleen, että miten näissä miiteissä yleensä, voiko tiskiltä kysyä suoraan kinkymiitistä, vai tietääkö tapahtumapaikan henkilökunta kerääntyvän porukan luonnetta?Jos miittejä on usein ollut, niin vaikkei asiasta olis henkilökunnan kanssa suoraan puhuttu, niin ne kyllä tietää.
Lainaus käyttäjältä: Kesyeläin - 04.03.2019, 19:57Ps. Mixein suhteen sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan...Tiskiltä kysymisestä tuli mieleen, että miten näissä miiteissä yleensä, voiko tiskiltä kysyä suoraan kinkymiitistä, vai tietääkö tapahtumapaikan henkilökunta kerääntyvän porukan luonnetta?
Ps. Mixein suhteen sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan...
Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..
Joo, ihan missä vaan kun kotomaassa avaa suunsa ja yrittää jutella niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.Ulkomailla tekee saman niin tuntuu että kaikki haluavat jutella suuressa osassa paikoista missä itse käyn.Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..Kymenlaakso/Lappeenrannan suunta ehkä hieman erilaista, siellä saa vähän edes juttua aikaan.Meni nyt ohi aiheen, mutta vähän vierastuttaa miitit ehkä ylläolevistakin syistä.
Lainaus käyttäjältä: bondm74 - 18.05.2019, 18:53Joo, ihan missä vaan kun kotomaassa avaa suunsa ja yrittää jutella niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.Ulkomailla tekee saman niin tuntuu että kaikki haluavat jutella suuressa osassa paikoista missä itse käyn.Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..Kymenlaakso/Lappeenrannan suunta ehkä hieman erilaista, siellä saa vähän edes juttua aikaan.Meni nyt ohi aiheen, mutta vähän vierastuttaa miitit ehkä ylläolevistakin syistä.Ei kuulosta yhdeltäkään miitiltä, jossa olisin ollut. Toki joskus on hiljaisempaakin, mutta harvoin se montaa minuuttia kestää.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 18.05.2019, 19:45Lainaus käyttäjältä: bondm74 - 18.05.2019, 18:53Joo, ihan missä vaan kun kotomaassa avaa suunsa ja yrittää jutella niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.Ulkomailla tekee saman niin tuntuu että kaikki haluavat jutella suuressa osassa paikoista missä itse käyn.Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..Kymenlaakso/Lappeenrannan suunta ehkä hieman erilaista, siellä saa vähän edes juttua aikaan.Meni nyt ohi aiheen, mutta vähän vierastuttaa miitit ehkä ylläolevistakin syistä.Ei kuulosta yhdeltäkään miitiltä, jossa olisin ollut. Toki joskus on hiljaisempaakin, mutta harvoin se montaa minuuttia kestää.Myönnän, tämä oli vähän provo tähän aiheeseen mutta täysi tosi kyllä 'elävästä' elämästä...
Yleistäminen, niin helppoa, mutta mitä se hyödyttää? Eri puolella maata on erilaisia ihmisiä, kinkypiirejä, miittejä bileitä - ei kaikki ole huonoja tai hyviä. Kukin käy niissä missä viihtyy, mutta mitä saavuttaa mollaamisella?
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 18.05.2019, 22:08Yleistäminen, niin helppoa, mutta mitä se hyödyttää? Eri puolella maata on erilaisia ihmisiä, kinkypiirejä, miittejä bileitä - ei kaikki ole huonoja tai hyviä. Kukin käy niissä missä viihtyy, mutta mitä saavuttaa mollaamisella?Anteeksi, ei ollut tarkoitus mollata ketään. Olen pahoillani jos osui herkään kohtaan.Totuushan on se että täkäläinen kulttuuri on hieman jäykähköä.Mutta unohtakaa viestini ja palataan aiheeseen.
...enkä ole havainnu, et enskertalainen olisi syöty tai käsketty ulos.