Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Lutka matkassa - 04.11.2020, 22:48Kysymys! Niin että millähän tommosen pesisi, että saisi perseenhajun pois?Kuten Fia jo mainitti: Fairy:lla tai suihkusaippualla pystyy pesemään hyvin ja olen myös itse aina pessyt heti käytön jälkeen. Toimii hyvin. Suosittelen myös laadukkaan silikonipohjaisen liukkarin käyttöä koska se luo hyvän tarttumattoman - erittäin kovaakin käyttöä kestävän - pinnan leluihin eikä kuivahda kesken kaiken. Kovaotteisemmatki anaalisessiot pysyy huomattavasti puhtaampana silikonipohjasen kanssa ja hajua (ainakaan omaan nenään) ei ole tarttunu pysyvästi leluihin kiinni.
Kysymys! Niin että millähän tommosen pesisi, että saisi perseenhajun pois?
Silikonipohajista en tosiaan käytä silikonilelujen kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Lutka matkassa - 05.11.2020, 23:47Silikonipohajista en tosiaan käytä silikonilelujen kanssa.Itse oon käyttäny silkkaria silikonilelujen kanssa ikuisuuden enkä ole huomannut mitään vahinkoa tulleen niihin tai pinnan kulumista vanhoissakaan tapeissa. Onko kenelläkään kokemusta tuosta ilmiöstä käytännössä?
Silikooni sulattaa silikoonileluja. Selkeämmin ilmiö näkyy "jelly"materiaalina myytyjen lelujen kohdalla, jotka joutuessaan kosketuksiin toistensa kanssa lelulaatikossa, saattavat sulaa yhdeksi epämääräiseksi möykyksi. Medical grade silikoonilla en ole samaa sulamisefektiä huomannut, ja se onkin myös huomattavasti limakalvoystävällisempi materiaalivaihtoehto
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 06.11.2020, 14:20Silikooni sulattaa silikoonileluja. Selkeämmin ilmiö näkyy "jelly"materiaalina myytyjen lelujen kohdalla, jotka joutuessaan kosketuksiin toistensa kanssa lelulaatikossa, saattavat sulaa yhdeksi epämääräiseksi möykyksi. Medical grade silikoonilla en ole samaa sulamisefektiä huomannut, ja se onkin myös huomattavasti limakalvoystävällisempi materiaalivaihtoehtoKiitos tiedosta.
Oon tässä ehtinyt vähän katella kaikkee ja mulle on ihan uutuus tämmöiset liukkarijauheet. Fistaukseen myydään, mut kai tolla nyrkkiä sirommatkin asiat sujahtaa.Se lupaa pysyä vastasekoitetun freesinä, vaan uskoisko? Kokemuksia? https://www.sinful.fi/fist-lube-powder-100-g
Olen ruennut miettimään onko suolisto bakteereille haittaa ylen ohjelman mukaisella Maissitärkkelys liukuvoiteella? tietääkö kukaan?? Linkki ohjeeseen: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/09/29/liukuvoide-kuuluu-jokaisen-makuuhuoneeseen-nain-teet-sita-itseOnko kukaan koskaan kokeillut moisen tekoa?