Baarin kannatusmaksut
Kookosöljy toimii silikonin kanssa. Muutenkin menee kyl ääni tolle jos paras liukkari pitää valita.
Itseä ei niin haittaa jos vaikka meneekin jokin pilalle vääränlaisesta öljystä, sillä niin paljon löytyy anaalileluja ja kaupoista saa aina lisää.
Mites teillä muilla, kun anaalitappi on perseessä, niin tuntuuko paljon liikettä (tai mukautumista) suolen sisällä, siis vaikka ei edes itse liikkuisi? Tuntuu kyllä aika jännältä aina.
Lainaus käyttäjältä: Kink - 13.03.2019, 19:09Mites teillä muilla, kun anaalitappi on perseessä, niin tuntuuko paljon liikettä (tai mukautumista) suolen sisällä, siis vaikka ei edes itse liikkuisi? Tuntuu kyllä aika jännältä aina.Tähän ilmiöön en ole vielä tutustunut. Olen kait niin isoilla rassailut, että suolisto ei pistä enään edes vastaan. Harmillista.
Ne, jotka nuolevat peppuja, niin onko pepun koolla väliä?
Orjalla on nyt anaalitreenauksessa suurimmaksi ongelmaksi muodostunut se että tappien päät hiertää siitä reiän yläpuolelta niin paljon että muuttuu kiusalliseksi. Itse tappi ei ole ongelma vaan juuri tuo ulkopuolisen ihon ärtyminen. Onko tähän törmäillyt monikin ja onko löytynyt ratkaisuja?
Lainaus käyttäjältä: -Mermaid- - 13.03.2019, 23:16Ne, jotka nuolevat peppuja, niin onko pepun koolla väliä?Ei sinällään. Vai mitä tarkoitat tällä tarkalleen? Ei sillä pepun koolla suurta merkitystä ole. Itse tykkään pepunnuolemisesta ja "kielellä panemisesta" todella paljon.
Kysymys: anaalitunnelit ja anaalikoukut - kokemuksia, vinkkejä, varoitteluja? Molempien kohdalla laatu mietityttää. Amazonit ja muut nettikaupat on tullut kahlattua läpi, tunnelien osalla mietityttää lähinnä materiaalivalinnat sekä laatu. Koukkujen osalta se, että monet noista näyttää olevan M8-kierteellä olevia irroitettavia palloja, ja ihan totta puhuen arveluttaa se, että miten kestäviä nuo sitten on.