Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Dxlightxd - 28.02.2019, 11:03Se vähä mitä anaalileikke on harrastanu nii iän ikuinen kysymys:Miten saadaa peräsuoli parhaiten/helpoiten huuhdottuu?Mulla on tää käytössä: https://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=31159. Joo, joutuu useamman kierroksen tekemään, mutta itse oon tykännyt ja sillä saa ylimääräiset pois annelista. Liukkaria hieman päähän, niin ei tunnu ikävältä. Ja tosiaan sopivan lämpöistä kraanavettä.Ja tosiaan kannattaa rauhassa antaa sen veden tulla pois. Jos liian nopeasti lähdet leikkimään niin sitä vettä saattaa sitten ilmestyä, jos esim orkku tulee ennen anaalileikkejä.
Se vähä mitä anaalileikke on harrastanu nii iän ikuinen kysymys:Miten saadaa peräsuoli parhaiten/helpoiten huuhdottuu?
Silikooni sulattaa silikoonileluja. Selkeämmin ilmiö näkyy "jelly"materiaalina myytyjen lelujen kohdalla, jotka joutuessaan kosketuksiin toistensa kanssa lelulaatikossa, saattavat sulaa yhdeksi epämääräiseksi möykyksi. Medical grade silikoonilla en ole samaa sulamisefektiä huomannut, ja se onkin myös huomattavasti limakalvoystävällisempi materiaalivaihtoehto
Mitäs raati tuumaa onko parhaat liukkarit ATM:ään kookosöljy sekä elintarvikelaatuinen manteliöljy?
Enpäs nyt jaksa kahlata koko ketjua läpi, mutta... Mun on vaikea ymmärtää, miten anaalista voisi nauttia. Ja siis totta kai tiedän, että tosi moni nauttii, mutta itsellä on siitä vain huonoja kokemuksia. Exän kanssa sitä siedin, koska hän halusi (ja koska hänellä oli aika pieni), vaikka se oli epämukavaa ja sattuikin. Sitten tapasin Masterin, joka halus alistaa mut mm persepanolla. Kipu oli järkyttävä ja siitä kerrasta jäikin sitten kammo koko hommaa kohtaan. Tällä hetkellä en uskalla edes kokeilla. Jäin miettimään, kuinka moni innokas persepanija on itse ottanut tavaraa anukseensa. Tuntuu, että voisi olla joillekin opettavaista. Anteeksi katkera sävy, vituttaa tällä hetkellä koko persepanoasia. Varsinkin kun koko ajan tulee vastaan tyyppejä, jotka nimenomaan tahtois nussia pebaan. Why, oh why?
Jäin miettimään, kuinka moni innokas persepanija on itse ottanut tavaraa anukseensa. Tuntuu, että voisi olla joillekin opettavaista.
No suoraan arvioituna Unikko 64 tuosta kertomuksestasi kaikuu lujaa läpi ettei tuo Masterisi tiedä oikein mitään ei myöskään osannut sillai aikuisten oikeesti yhtikäs mitään.Harmi kyllä näiden Tinder-mastereiden siis todellisten tunareiden ja päälleliimattujen feikki D-miesten jälljiltä aivan liian monille naisille jää kammoja traumoja ja lopullisia estoja.Se on todella paljon pois kun kirjoitus on tuon sävyistä ettei ikinä enää, semminkin kun tuosta anaalin avautumisen vaikeudesta saa käsityksen että sen exän pikkugiguli ei kyennyt tyydyttämään ykköspuoltakaan juuri laisinkaan.. ja siksi kuvioihin asteli tuo perseenrepijä. --