Baarin kannatusmaksut
Tää alkaa jo kuulostamaan eräältä, joka jatkuvasti kyselee muilta ja ei kuitenkaan osaa ottaa vastauksia mitenkään vastaan, vaan antaa niiden valua pois, kuin vesi hanhen selästä. Kyllä, mun mielestäni kinkyt on useimmiten älykkäämpiä, kuin normiväestö, poislukien ohikulkevat hörhöt.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 26.02.2019, 03:56Tää alkaa jo kuulostamaan eräältä, joka jatkuvasti kyselee muilta ja ei kuitenkaan osaa ottaa vastauksia mitenkään vastaan, vaan antaa niiden valua pois, kuin vesi hanhen selästä. Kyllä, mun mielestäni kinkyt on useimmiten älykkäämpiä, kuin normiväestö, poislukien ohikulkevat hörhöt.Tää alkaa jo kuulostamaan kiusaamiselta.
Näite keskusteluja seuranneena sanoisin, ei kinkyt ole älykkäämpiä mutta kärsivät kyllä enemmän butthurtista.
Havaintojeni perusteella näin ei todellakaan ole.
Lainaus käyttäjältä: Adrenalynnie - 26.02.2019, 05:31Lainaus käyttäjältä: Pip - 26.02.2019, 03:56Tää alkaa jo kuulostamaan eräältä, joka jatkuvasti kyselee muilta ja ei kuitenkaan osaa ottaa vastauksia mitenkään vastaan, vaan antaa niiden valua pois, kuin vesi hanhen selästä. Kyllä, mun mielestäni kinkyt on useimmiten älykkäämpiä, kuin normiväestö, poislukien ohikulkevat hörhöt.Tää alkaa jo kuulostamaan kiusaamiselta.Ai miten niin? En ole henkilöä maininnut, joten en ole käynyt henkilöön. Mikäli täällä joku käyttäytyy noin ja tunnistat sen niin oletko itse kiusaaja?