Kirjoittaja Aihe: Ovatko kinkyt älykkäitä?  (Luettu 8718 kertaa)

Kink

• Vieras
Ovatko kinkyt älykkäitä?
« : 26.02.2019, 03:35 »
Pohdiskelevaa keskustelua kinkyjen älykkyydestä.

Olemmeko me kinkyt älykkäämpiä (yleisesti ottaen) kuin ns. "normaalit" ihmiset (ei-kinkyt)?

Mielestäni voisi olettaa, että kyllä. Fiksut aivot vaativat virikettä ja esim. sitomisessa pääsee oivaltamaan ja toteuttamaan kaikenlaista.

Toisaalta, tähän sakkiin mahtuu vaikka minkälaisia ihmisiä...  :D

Pip

Vs: Ovatko kinkyt älykkäitä?
« Vastaus #1 : 26.02.2019, 03:56 »
Tää alkaa jo kuulostamaan eräältä, joka jatkuvasti kyselee muilta ja ei kuitenkaan osaa ottaa vastauksia mitenkään vastaan, vaan antaa niiden valua pois, kuin vesi hanhen selästä. Kyllä, mun mielestäni kinkyt on useimmiten älykkäämpiä, kuin normiväestö, poislukien ohikulkevat hörhöt.

Adrenalynnie

• Vieras
« Vastaus #2 : 26.02.2019, 05:31 »
Tää alkaa jo kuulostamaan eräältä, joka jatkuvasti kyselee muilta ja ei kuitenkaan osaa ottaa vastauksia mitenkään vastaan, vaan antaa niiden valua pois, kuin vesi hanhen selästä. Kyllä, mun mielestäni kinkyt on useimmiten älykkäämpiä, kuin normiväestö, poislukien ohikulkevat hörhöt.
Tää alkaa jo kuulostamaan kiusaamiselta.

Pip

« Vastaus #3 : 26.02.2019, 07:45 »
Ai miten niin? En ole henkilöä maininnut, joten en ole käynyt henkilöön. Mikäli täällä joku käyttäytyy noin ja tunnistat sen niin oletko itse kiusaaja?

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #4 : 26.02.2019, 07:46 »
Näite keskusteluja seuranneena sanoisin, ei kinkyt ole älykkäämpiä mutta kärsivät kyllä enemmän butthurtista.

latexbun

• Vieras
« Vastaus #5 : 26.02.2019, 07:58 »
Eivät ole.

SubRise

• Vieras
« Vastaus #6 : 26.02.2019, 08:01 »
Haha, butthurt. Toi oli hyvä :D

Aiheeseen kommentoidakseni niin en usko, että kinkyt ois muita älykkäämpiä. Eiköhän tässä porukassa löydy tyyppejä jokaiseen junaan ja sen jokaiseen vaunuun.

TätiHapan

• V.I.P.
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
« Vastaus #7 : 26.02.2019, 08:20 »
En usko lainkaan, että kinkyt olis sen älykkäämpiä tai älyttömämpiä kuin muut.
Ilmeisen sama fiksujen ja vatipäiden jakauma kuin vaniljoidessa. Ehkä täällä ei niin paljon oo ääripäitä joten saattaa tuntua, että älykkäämpiä olisi enemmän.

UW

• Vieras
« Vastaus #8 : 26.02.2019, 08:41 »
Butthurt taipuvaiset ehkä innokkaampia kommentoimaan. Sikäli kyllä mielenkiintoinen kysymys selvittää miten kinkyt eroavat muusta väestöstä. Sen mitä edellinen kysely presidentinvaaleista kertoi näyttäisi tukevan, että hyvin vähän ainakaan politiikan saralla.

Näite keskusteluja seuranneena sanoisin, ei kinkyt ole älykkäämpiä mutta kärsivät kyllä enemmän butthurtista.

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
« Vastaus #9 : 26.02.2019, 09:20 »
Havaintojeni perusteella näin ei todellakaan ole.

momoi36

• Vieras
« Vastaus #10 : 26.02.2019, 09:42 »
Havaintojeni perusteella näin ei todellakaan ole.

Saman olen huomannu.

Mei

« Vastaus #11 : 26.02.2019, 09:45 »
En ole ihan varma ollaanko aloituksessa tosissaan, mutten kyllä ihan heikoin perustein menisi väittämään kinkyjä sen älykkäimmiksi tai vähä-älyisemmiksi kuin muitakaan. Mitä tulee aivojen vaatimiin virikkeisiin, niin kyllä muutkin ihmiset harrastavat elämässään heille mieluisia ja sopivalla tavalla haastavia asioita - niiden ei tietenkään ole mikään pakko olla seksuaalissävytteisiä. Lisäksi iso osa kinkyistä ei edes harrasta sidontaa. Ja alistuva osapuoli yleensä on kohtalaisen passiivisessa asemassa joten älyllinen virike ei toteudu. Kinkyys on mun nähdäkseni enemmän seksuaalisen suuntautumisen ilmentymä kuin kognitiivisten kykyjen.

Itsehän olen tietenkin keskimääräistä älykkäämpi kuten myös kaikki partnerini, joten oman tuttavapiirini perusteella en voi vetää yleisluontoisia johtopäätöksiä.

MasterOpie

• Vieras
« Vastaus #12 : 26.02.2019, 10:04 »
Moikat,

Omasta mielestäni hyvin hassu kysymys. Vähän sama kuin kysyisi:
- Ovatko kinkyt keskimääräistä kauniimpia
- Pitääkö kinkyt enemmän suklaasta kuin vaniljat

Vaikka kuinka näpräisit köysillä tai subisi palvoisi sinua tms. niin se ei tee kenestäkään vielä älykästä.

En nyt äkkiseltään löytänyt tutkimusta, mutta muistaakseni kun esitetään kysymys: "Koetko olevasi älykkäämpi kuin muut?", niin yli 90% vastaa kyllä.

Älykästä päivää toivottelee
-Karwis

Adrenalynnie

• Vieras
« Vastaus #13 : 26.02.2019, 10:24 »
Ai miten niin? En ole henkilöä maininnut, joten en ole käynyt henkilöön. Mikäli täällä joku käyttäytyy noin ja tunnistat sen niin oletko itse kiusaaja?
No, voit ihan itse miettiä miltä viestisi näyttää muiden silmille :)

bikantti

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
« Vastaus #14 : 26.02.2019, 10:30 »
Muistaakseni... kinkyys on yhteydessä avoimuuteen uusille kokemuksille, joka puolestaan korreloi älykkyyteen. Näin siis kun tarkastellaan ryhmävertailussa ominaisuuksia. Muistaakseni... kyseessä ei ole mitenkään jättimäinen ilmiö vaan sellainen tilastollisesti merkitsevä mutta vaatimaton, kuten ihmistieteissä aika usein. (Joo, voin tehdä katsauksen tai meta-analyysin jos hinnoista sovitaan  8))

Mutta mitä väliä? Tämä on vähän sama kuin ne tulokset hyvinvoinnista ja mielenterveydestä, että kinkyt ovat vähintään yhtä hyvinvoivia kuin muutkin tai jopa enemmän. Ihan sama. Meillä on ihan samanlainen oikeus olla olemassa kuin muillakin ryhmillä, vaikka olisimme huonosti voivia ja taidottomia ja rumia ja sairaita. Tällaista sisäryhmä vastaan ulkoryhmä monet ajatuskuviot ovat. "Haluan kuulua tähän porukkaan, koska se on parempi kuin tuo ulkopuolinen porukka." Kuvittelen, että kun omaa kinkyyttä pystyy hyväksymään paremmin ja kun yhteiskunta hyväksyy paremmin, niin tällaisen paremmuusvertailun tarve vähenisi.

Se on muuten juuri noin, että suuri osa ihmisistä tosiaan ajattelee olevansa keskimääräistä älykkäämpiä.