Baarin kannatusmaksut
Ite ainakin yritin tossa just sanoa, että mä nimenomaan en tarvi mitään ihmeellisempää labelia. Yritin tossa selittää tätä nyt mahdollisimman paljon omien fiilisteni pohjalta, mut aika hiljaseks vetää, jos toi "marginaaliryhmiltä pöllitty termi" oli tännepäin tarkotettu. Meinaatko nyt ihan tosissas, et se olis jotenki ehdottomasti väärin tykätä erinäisistä asioista kolmikymppisenä, vaikkakin iso osa aikuisista olisi niistä ulos kasvanut, ja se tykkääminen ja touhu yleensä miälletään nuorempien tavaksi käyttäytyä? Ja mä en kolmikymppisenä voi olla itseni kun käyttäydyn näin, vaan mun on pakko adaptoitua johonkin rooliin, tai toiminta on väärää? Varsinkaan ku mä en erikseen eritellyt, et mitkä ne asiat, mistä mä tykkään ja mistä en. Kyllä mä edelleen pidän mun itsemäärittelyoikeudesta asiaan ihan kiinni. Harmi, jos se jotakuta kovasti härnää, mut en nyt kyllä pysty oikein millään kokemaan toimivani väärin - tai satuttavan mitään marginaaliryhmää.
Mä en suoraan sanoen oikein tiedä miksi ihminen tarvii jotain erikoisia labeleita itselleen, jos tykkää sellaisista asioista jotka eivät ole viiden vuoden tarkkuudella oman ikäryhmän yleisimpien mielenkiinnonaiheiden keskiössä. Etenkään silloin, jos se termi täytyy käytännössä vielä pölliä joltain marginaaliryhmältä ja sitten joka käänteessä muistaa mainita ettei kuitenkaan kuulu siihen.
Lainaus käyttäjältä: Sosumi - 25.02.2019, 20:31Ite ainakin yritin tossa just sanoa, että mä nimenomaan en tarvi mitään ihmeellisempää labelia. Yritin tossa selittää tätä nyt mahdollisimman paljon omien fiilisteni pohjalta, mut aika hiljaseks vetää, jos toi "marginaaliryhmiltä pöllitty termi" oli tännepäin tarkotettu. Meinaatko nyt ihan tosissas, et se olis jotenki ehdottomasti väärin tykätä erinäisistä asioista kolmikymppisenä, vaikkakin iso osa aikuisista olisi niistä ulos kasvanut, ja se tykkääminen ja touhu yleensä miälletään nuorempien tavaksi käyttäytyä? Ja mä en kolmikymppisenä voi olla itseni kun käyttäydyn näin, vaan mun on pakko adaptoitua johonkin rooliin, tai toiminta on väärää? Varsinkaan ku mä en erikseen eritellyt, et mitkä ne asiat, mistä mä tykkään ja mistä en. Kyllä mä edelleen pidän mun itsemäärittelyoikeudesta asiaan ihan kiinni. Harmi, jos se jotakuta kovasti härnää, mut en nyt kyllä pysty oikein millään kokemaan toimivani väärin - tai satuttavan mitään marginaaliryhmää.Olen pahoillani että implikoin viestissäni että ollakseen pikkuinen täytyy olla age player tai regressor. Pikkuinen voi olla vaikkei kokisi olevansa näistä kumpaakaan. Ajattelin kirjoittaa tämän aikaisempaankin viestiini, mutta koska minulla ei ole ensi käden tietoa asiasta, jätin sen pois.
Lainaus käyttäjältä: Raduni - 25.02.2019, 20:18Mä en suoraan sanoen oikein tiedä miksi ihminen tarvii jotain erikoisia labeleita itselleen, jos tykkää sellaisista asioista jotka eivät ole viiden vuoden tarkkuudella oman ikäryhmän yleisimpien mielenkiinnonaiheiden keskiössä. Etenkään silloin, jos se termi täytyy käytännössä vielä pölliä joltain marginaaliryhmältä ja sitten joka käänteessä muistaa mainita ettei kuitenkaan kuulu siihen.Voisitko avata tätä ajatusta enemmän? En ymmärrä mitä tarkoitat ja/tai mihin viestiin tämä oli vastaus.
Mä en MISSÄÄN OLOSUHTEISSA ole dissannut, sheimannut tai tuominnut ageplayta. Ei kuulu tapoihin tuomita toisten miältymyksiä tai fetissejä.
Lainaus käyttäjältä: lutkaprinsessa - 25.02.2019, 20:47Lainaus käyttäjältä: Raduni - 25.02.2019, 20:18Mä en suoraan sanoen oikein tiedä miksi ihminen tarvii jotain erikoisia labeleita itselleen, jos tykkää sellaisista asioista jotka eivät ole viiden vuoden tarkkuudella oman ikäryhmän yleisimpien mielenkiinnonaiheiden keskiössä. Etenkään silloin, jos se termi täytyy käytännössä vielä pölliä joltain marginaaliryhmältä ja sitten joka käänteessä muistaa mainita ettei kuitenkaan kuulu siihen.Voisitko avata tätä ajatusta enemmän? En ymmärrä mitä tarkoitat ja/tai mihin viestiin tämä oli vastaus.Tarkoitan nyt lähinnä yleisesti sitä (en erityisesti suunnattuna kenellekään), että minusta on ikävää että nykyään kinkypiireissä "pikkuisuuteen" lasketaan aika tavallisia, persoonallisuuteen liittyviä ei-seksuaalisia asioita, samalla kun sanoudutaan irti ja pidetään ällöttävänä sitä mitä pikkuisuus ja ikäleikit ovat perinteisesti kinkymaailmassa tarkoittaneet. Jokainen, joka omistaa yli kaksikymppisenä yhdenkin Frozen-tuotteen on mielestään pikkuinen ja oikeutettu dissaamaan kaiken maailman ageplayereita ja muita väärinpikkuistelijoita.
Kuulostaa oudolta ja huolettaa että joku sanoo ”pikkustelu on pop ja siihen riittää että tykkää asiasta x, ärsyttää ja on epäaitoa!”Mitä jos joku itseään etsivä lukee tälläistä ja pelästyy ja kokee olevansa ns.epäaito?