Baarin kannatusmaksut
D/S eli domination/submission viittaa aina valtadynamiikkaan. Pikkuisena olemisessa ei ole välttämättä mitään valtadynamiikkaa mukana, koska kyse on ikään tai ikätyypilliseen käyttäytymiseen liittyvästä roolileikistä (ageplay).
Lainaus käyttäjältä: Baal - 25.02.2019, 12:22D/S eli domination/submission viittaa aina valtadynamiikkaan. Pikkuisena olemisessa ei ole välttämättä mitään valtadynamiikkaa mukana, koska kyse on ikään tai ikätyypilliseen käyttäytymiseen liittyvästä roolileikistä (ageplay).Tälläkin foorumilla muuten näkee aika paljon ihmisiä, jotka kutsuvat itseään pikkuisiksi mutta painottavat ettei siihen liity ageplayta. En ole koskaan ymmärtänyt mitä he sillä tarkoittavat, mutta en oikein ole jaksanut vaivautua kysymäänkään.
Mä pohdin, että onko siinä tarkoitettu jotain kumppanin fyysistä ikäeroa tjsp, että vain se oikeasti äiskän ikäisen kanssa leikkiminen on ageplayta? Ois kiva jos ois yhdenmukaiset määritelmät, joihin viitata.
Mulle taas pikkuisuus meinaa omana itsenä (kisuna!) olemista, hyväntahtoista hupsuttelua, piänistä asioista riemastumista. Se ei varsinaisesti ole edes rooli, kuten ei mun alistuva puolikaan. Voin miälestäni toteuttaa näitä asioita ihan 29-vuotiaanakin.Yhteiset linjaukset on toki jees, mut lopulta itsemäärittelyoikeus on (musta) tärkeintä. Alistuminen ja pikkuisuus on ainakin mulle eri asioita, joskaan eivät sulje toisiaan pois. Voin pikkuistella luontevasti melkein missä tahansa seurassa, mut alistun vaan hyvin harvoille ja valituille.
Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 25.02.2019, 13:49Mä pohdin, että onko siinä tarkoitettu jotain kumppanin fyysistä ikäeroa tjsp, että vain se oikeasti äiskän ikäisen kanssa leikkiminen on ageplayta? Ois kiva jos ois yhdenmukaiset määritelmät, joihin viitata.Toisaalta voi olla että monen käsitys ageplaystä rajoittuu vaippoihin ja tutteihin.