Baarin kannatusmaksut
Tännehän sitä olis mieli tehnyt. Mutta kun olen kuulemma vääränlainen näihin kinkereihin.vääränlainen väärässä paikassa.
Lainaus käyttäjältä: Helmi77 - 19.04.2019, 22:53Tännehän sitä olis mieli tehnyt. Mutta kun olen kuulemma vääränlainen näihin kinkereihin.vääränlainen väärässä paikassa.Samoin. Siksipä taitaa jäädä väliin... niin kuin ehkä kaikki bileet tästä lähtien.
Lainaus käyttäjältä: Pvcpoju - 22.04.2019, 12:40Lainaus käyttäjältä: Helmi77 - 19.04.2019, 22:53Tännehän sitä olis mieli tehnyt. Mutta kun olen kuulemma vääränlainen näihin kinkereihin.vääränlainen väärässä paikassa.Samoin. Siksipä taitaa jäädä väliin... niin kuin ehkä kaikki bileet tästä lähtien.Minusta ei pitäs ainakaan bileiden säännöistä olla nii että on vääränlainen. Saa olla oma itsensä ja vaikka himorunkkari kuhan runkkaa häiritsemättä muita. Se taas sitten on toinen juttu, että pitää jotain semmosta auktoriteettinä joka sanelee mikä on oikein ja mikä väärin niin suosittelen peittämään korvat ja menemään bilettämään jos sitä tosissaan haluaa.
Onkohan kenelläkään mukana sitä hauskaa piirtokynää vai mikä sen virallinen nimi nyt olikaan? Olisi oikein mukava kaiverrustyö tiedossa