Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: vila - 13.02.2019, 09:53En tiedä mikä on totta ja mikä ei tekstin kirjoittajan tapauksessa, mutta jos klubin politiikka on se että siellä saa käyttää alkoholia sammumispisteeseen saakka eikä seurauksena ole porttikielto vaan joku koeaika niin noh ei ole minua varten. Taas osoitus alkoholistin hyysäämisestä.Millä keinoin klubi voisi kieltää alkoholin liiallisen käytön? Suomessa jokainen aikuinen on itse vastuussa omasta juomisestaan. Törttöilijä tai muuten vaan liiallisessa humalassa oleva sen sijaan voidaan poistaa tapahtumista. Mielestäni klubi on toiminut oikein, eikä ole ansainnut tätä paskamyrskyä joka yhden mielensäpahoittajan kirjoituksen toimesta on tullut. En ymmärrä miten nämä asiat kuuluvat ylipäätään millekkään foorumille tai someen yms. Jos on jotain hampaankolossa niin kai sitä vois fiksuna puhua suoraan asianomaisille. Käsittämätöntä spekulaatiota, Galesia kompaten, kummaa "tositv viihdettä". En oikein itse ymmärrä tälläistä draamailua, mut kerranki työnsin nyt tän verran nokkaani tähän soppaan. Jatkossa pysyn taas kaukana kaikesta tälläisestä.
En tiedä mikä on totta ja mikä ei tekstin kirjoittajan tapauksessa, mutta jos klubin politiikka on se että siellä saa käyttää alkoholia sammumispisteeseen saakka eikä seurauksena ole porttikielto vaan joku koeaika niin noh ei ole minua varten. Taas osoitus alkoholistin hyysäämisestä.
Säännöillä, eikä se edes vaadi alkoholin kieltämistä kokonaan.Tällaiset sammumiscaset ovat muutenkin ongelmallisia, koska mitäs jo sammunut jää tilaan yksin ja esim. tukehtuu omaan oksennukseensa? Siinä sitten aletaan perkaamaan viranomaisten toimesta jäsenluetteloita, että kuka oli paikalla ja näki mitä. Ja jättikö joku auttamisvelvollisuutensa käyttämättä. Ravintoloissa sammumiset on aika eri asia, koska siellä ravintolan oma henkilökunta on viime kädessä vastuussa.
Jos klubilla tapahtuu jotain ikävämpää alkoholinkäytön takia, niin omistajat ja jäsenistö ovat aika äkkiä tekemisissä virkavallan kanssa, halusivat tai eivät. Juomisen rajoittaminen pienentäisi tätä riskiä.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 13.02.2019, 17:29 Jos klubilla tapahtuu jotain ikävämpää alkoholinkäytön takia, niin omistajat ja jäsenistö ovat aika äkkiä tekemisissä virkavallan kanssa, halusivat tai eivät. Juomisen rajoittaminen pienentäisi tätä riskiä.Miten tämän juomisen rajoittamisen toteuttaisi käytännössä?Saunan jälkeen sallitaan vain yksi kalja. Paitsi jos on toleranssi kehittynyt vuosien mittaan, silloin harkitaan kahden saunakaljan sallimista.Staffiko valvomaan viereen jokaista jolla näkyy jonkinlainen alkoholia sisältävä annos kädessä.
Mua eniten tässä casessa ärsyttää se, että tämäkin tarina kertoo vain yhden osapuolen näkemyksen, jota sitten käydään kommentoimassa, että "hyvä että asiasta puhutaan ja ei lakaista maton alle tms.", mutta onko tämä(kään) expose realistinen vai perustuuko enemmän kirjoittajan omaan subjektiiviseen fiilikseen, joka ei välttämättä ole linjassa miten esim. muut osapuolet ovat nähneet tai kokeneet asian? Onko ok jos minäkin kirjoittaisin että nikki X hakkaa mummoja iltaisin kadulla - ilman mitään "todistetta" tai ihan vaan kiusaamismielessä. Voi olla, että osa uskoisi ja osa jäisi miettimään että kenellähän ne inkkarit ei ole kanootissa, mutta hallaa siinä tehdään osapuolille ja sitä on vaikea lähteä korjaamaan. Se miksi tämmöiset ulostulot vituttaa mua on se, että olen omakohtaisesti kokenut läheiseksi luulemaltani skeneläiseltä tämän tyyppistä toimintaa ja onneksi ainakin yksi henkilö oli niin "rohkea" että uskalsi pariin otteeseen kertoa mitä tämä henkilö oli puhunut muille ja sitä kautta koko vyyhti alkoi paljastua.. osa tarinoista oli varmasti tottakin mutta imuroitu somesta (minkä haluan pitää skenen ulkopuolella), osa henk. koht. keskusteluista ja osa ihan suoranaista valhetta kivasti väritettynä.. korjaapa siinä sitten mitään kun tietää, että asiat leviää kuin kulovalkea ja kukaan ei "uskalla" sulta itseltä asiaa suoraan kysyä.. noh, ensimmäinen ihminen joka oli pakko sulkea omasta elämästä kokonaan pois.Se, että varmasti tässäkin jutussa on tapahtunut ylilyöntiä puolin jos toisin, mutta ihan en purematta niele ulostulijan koko kirjoitusta.
Nykyisin tarkastan aina onko tämä nikki baarissa ystävänä ja jos on niin jutut katkeavat siihen ja heti.
Ottamatta kantaa Clubin tapahtumiin toisenkäden tietojen pohjilta.... *KLIPP*
Ottamatta kantaa Clubin tapahtumiin toisenkäden tietojen pohjilta tyydyn toteamaan ettei päihteet liiallisesti nautittuna tahi sekäkäyttö tuo kuin ongelmia.Valitettavasti joihinkin musiikillisiin tyylisuuntauksiin nuo elementit myös liitetään osaksi alakulttuuria.
Nyt tästä eri kielillä ja alustoilla annetusta saagasta toisin sanoen meriselityksestä lyö läpi tilanne jossa isohko tapahtuma tuodaan yksityisklubille ja ilmeisimmin silti jollakin tasolla yllätti tämän klubilaisen seurueineen??
Nyt täällä tapahtumanjärjestäjän toimesta avaudutaan klubilaisen humalatilasta, kertoillaan jopa seurueen koko ja siitä ettei yksityisklubilla ole tilanne lainkaan ns. hallussa vaan he tarvitsevat päätökiensä teon tueksi ulkopuolista järjestyksenvalvontaa ja että klubi on itseasiassa hyvinkin päihdemyönteinen.
No koska tämä ei ole minun ongelmani eikä likapyykkini niin lopetan tähän.