Baarin kannatusmaksut
Klubimme kohtelee jokaista ihmistä tasa-arvoisesti ja samojen sääntöjen mukaan riippumatta mm. sukupuolesta, suuntautumisesta tai asemasta.
Tosiasia on nimittäin se, että Club X jakelee lainvastaisia, mielivaltaisia porttikieltoja perustuen valheellisiin väittämiin. Tähän riittää asiakasryhmän painostus tyyliin:”jos Herra X saa tulla klubille, niin me ei tulla”.
”Teksti sisälsi virheellisiä väittämiä klubin toiminnasta ja siinä mukana olevista henkilöistä”, mutta sisälsikö myös todenperäisiä - siinäpä lukijan kannalta pulma.
Siis onko multa mennyt jotain ohi, vai miksi mulla jää tosi epämääräinen kuva siitä mihin tämä vastine nyt liittyy?Mikäli kyse on tästä FetLifen puolella julkaistusta ulkomaan vierailijan kirjoittamasta tekstistä, niin kummastelen että miksi ihmeessä tämä vastine on kirjoitettu vain suomeksi.
Lainaus käyttäjältä: NaNaQ - 12.02.2019, 11:58Siis onko multa mennyt jotain ohi, vai miksi mulla jää tosi epämääräinen kuva siitä mihin tämä vastine nyt liittyy?Mikäli kyse on tästä FetLifen puolella julkaistusta ulkomaan vierailijan kirjoittamasta tekstistä, niin kummastelen että miksi ihmeessä tämä vastine on kirjoitettu vain suomeksi.Oletan että liittyy siihen joo. Pitäisiköhän tähän laittaa linkki, jotta ihmiset tietää mistä on kysymys?
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 12.02.2019, 12:16Lainaus käyttäjältä: NaNaQ - 12.02.2019, 11:58Siis onko multa mennyt jotain ohi, vai miksi mulla jää tosi epämääräinen kuva siitä mihin tämä vastine nyt liittyy?Mikäli kyse on tästä FetLifen puolella julkaistusta ulkomaan vierailijan kirjoittamasta tekstistä, niin kummastelen että miksi ihmeessä tämä vastine on kirjoitettu vain suomeksi.Oletan että liittyy siihen joo. Pitäisiköhän tähän laittaa linkki, jotta ihmiset tietää mistä on kysymys?Linkkaaminen on vaikeaa, kun kyseinen postaus on clubin taholta poistettu ja veikkaan että jos copypasteen sen tähän niin saatan saada kunnianloukkaus-syytteen, bannit tai jotain sanktioita koskien kyseisen tekstin levittämistä.(No vitsi vitsi, en mä ole sitä mihinkään tallentanut, vaikka mielessä kävi).Paljon on kysymyksiä.
Jaa tää liittyy johonkin konemusiikki juttuun, soittaisivat jonneille kunnon musiikia niin ehkä käyttäytyminenkin olis kunnolista.