Baarin kannatusmaksut
En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.
Lainaus käyttäjältä: hiz - 08.02.2012, 13:57En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.Juuri tuosta syystä minä en vieläkään osaa/omista tai käytä mitään noista
Lainaus käyttäjältä: Herra_Jack - 08.02.2012, 15:16Lainaus käyttäjältä: hiz - 08.02.2012, 13:57En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.Juuri tuosta syystä minä en vieläkään osaa/omista tai käytä mitään noista +1 ....sitoa jotenkuten osaan mutta köyttäminen vie aikaa ja on tylsää...
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 08.02.2012, 17:10Lainaus käyttäjältä: Herra_Jack - 08.02.2012, 15:16Lainaus käyttäjältä: hiz - 08.02.2012, 13:57En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.Juuri tuosta syystä minä en vieläkään osaa/omista tai käytä mitään noista +1 ....sitoa jotenkuten osaan mutta köyttäminen vie aikaa ja on tylsää...Minä taas kyllä itse ihan uteliaisuudesta voisin nyt kokeilla niitä kaikkia, en siis dissaa, tarkoitin vaan että silloin alussa koko "scene" tuntui jotenkin aika vaikealta ja välinekeskeiseltä.Kommentoikaa mieluummin sitten vaikka näitä stereotypioita: "TrueDom" osaa lukea subin ajatukset. Tottakai "TrueSub" suostuu kaikkeen, ilman rajoja. Ei tuommoisia ei ole."Makuuhuonesubi" harrastaa seksiä pinkit pehmustetut käsiraudat ranteissaan. Kaikki Truukinkyt ovat yhtä mieltä siitä että hän on oikeasti vanilja. Ehdottomasti 120% komppaa."TrueKinkyjen" mielestä kaikki mikä ei ole hardcore S&M:ää on vaniljaa. ei juu ja vaarinhousut."Vanilja" on estynyt tylsä tyyppi joka kerran viikossa saunan jälkeen harrastaa tylsää seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa peiton alla pimeässä. Ehdottomasti näin pääuutisten jälkeen =)
Puolivilli toi taannoin muutaman subeihin liittyvän stereotypian esiin hienosti sarjakuvissaan jotka löytyvät http://www.tuntematonmaa.net/index.php?option=com_content&task=category§ionid=7&id=35&Itemid=75
Myyttinen hahmo on myös se monien subien unelma...Täydellinen Master
subit on myös kestokiimassa ja valmiina panemaan ihan milloin vaan.