Baarin kannatusmaksut
Onko bileisiin tulossa muitakin, jotka kulkevat julkisilla? Oon vähän hukassa Helsingin julkisen liikenteen kanssa, ja varsinkin pääsy takaisin keskustaan yöaikaan näyttäisi olevan vähän haasteellista? Kysäisen vielä paikallisilta tovereilta lähempänä bileitä, jos en saa muuten selvitettyä, mutta koska en halua mainostaa ei-skenessä oleville kavereille, että mihin olen menossa, koitan selvitä itsekseni tai juhliin tulijoiden avulla! Jos joku haluaa vinkata kätevimmät tavat kulkea, niin apu otetaan ilolla vastaan
Lainaus käyttäjältä: benge - 20.02.2019, 17:04Onko bileisiin tulossa muitakin, jotka kulkevat julkisilla? Oon vähän hukassa Helsingin julkisen liikenteen kanssa, ja varsinkin pääsy takaisin keskustaan yöaikaan näyttäisi olevan vähän haasteellista? Kysäisen vielä paikallisilta tovereilta lähempänä bileitä, jos en saa muuten selvitettyä, mutta koska en halua mainostaa ei-skenessä oleville kavereille, että mihin olen menossa, koitan selvitä itsekseni tai juhliin tulijoiden avulla! Jos joku haluaa vinkata kätevimmät tavat kulkea, niin apu otetaan ilolla vastaan Viimeinen metro keskustaan menee 23.46 - metrolle kävelee noin kymmenen minuuttia. Bilepaikan vieressä on bussipysäkki, josta menee yöbussit suoraan Rautatientorille Itäväylää ja Sörnäisten rantatietä pitkin.
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 20.02.2019, 17:14Bilepaikan vieressä on bussipysäkki, josta menee yöbussit suoraan Rautatientorille Itäväylää ja Sörnäisten rantatietä pitkin.Viimeinen metro Siilitieltä keskustan suuntaan lähtee arkisin klo 23:13. Busseja menee läpi yön.
Bilepaikan vieressä on bussipysäkki, josta menee yöbussit suoraan Rautatientorille Itäväylää ja Sörnäisten rantatietä pitkin.
Tapahtuma on nyt loppuunmyyty!