Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Lasilintu - 03.02.2019, 16:36Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 16:10En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.Tuokin voi olla täysin mahdollista omalla kohdallani. Mutta sitä ei koskaan tiedä ennen kuin yrittää.Kenties sinun kannattaisi kokeilla.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 16:10En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.Tuokin voi olla täysin mahdollista omalla kohdallani. Mutta sitä ei koskaan tiedä ennen kuin yrittää.
En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 20:48Lainaus käyttäjältä: Lasilintu - 03.02.2019, 16:36Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 16:10En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.Tuokin voi olla täysin mahdollista omalla kohdallani. Mutta sitä ei koskaan tiedä ennen kuin yrittää.Kenties sinun kannattaisi kokeilla.Se on haaveissa.. partnerin löytäminen on vaan vaikeaa.
Lainaus käyttäjältä: Lasilintu - 03.02.2019, 21:00Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 20:48Lainaus käyttäjältä: Lasilintu - 03.02.2019, 16:36Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 16:10En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.Tuokin voi olla täysin mahdollista omalla kohdallani. Mutta sitä ei koskaan tiedä ennen kuin yrittää.Kenties sinun kannattaisi kokeilla.Se on haaveissa.. partnerin löytäminen on vaan vaikeaa. Nyt ei ymmärrä.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 21:01Lainaus käyttäjältä: Lasilintu - 03.02.2019, 21:00Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 20:48Lainaus käyttäjältä: Lasilintu - 03.02.2019, 16:36Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 16:10En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.Tuokin voi olla täysin mahdollista omalla kohdallani. Mutta sitä ei koskaan tiedä ennen kuin yrittää.Kenties sinun kannattaisi kokeilla.Se on haaveissa.. partnerin löytäminen on vaan vaikeaa. Nyt ei ymmärrä.Siis tarkoitan sitä, että toi kun vaatii luottamusta jonkin verran niin ei ainakaan näin kokemattomana haluaisi ihan kenen kanssa tahansa kinkyilemään.
Mutta kun sain vapaat kädet tutkia ja kehittää omaa seksuaalisuuttani, niin tajusin että sadismin ja D/sn ja seksin voi kaikki yhdistää ja ohhoh, kun alkoi seksikin maittamaan. Niinku ei siinä ole mitään jännää että vähän suudellaan ja sen jälkeen rakastellaan syvään huokaillen, mutta sama asia liikkumattomaksi muumioidun ja piiskatun lelun kanssa onkin ihan eri levelillä ihan hiton kiihottavaa
Mä lähin kyselemään aseksuaalisuudesta lähinnä sillä, kun olen ymmärtänyt, että siihen määritelmään kuulu se, ettei ole kykeneväinen saamaan minkäänlaista seksuaalista nautintoa. Että olenko mä ymmärtänyt tämän homman ihan todella väärin? Joo, iso osa bdsm-ihmisistä harrastaa juurikin jotain ihan muuta, kuin perinteistä penetraatiojuttua ja sillee, kuten minäkin, mutta ite harrastan näitä muita juttuja juuri sitä seksuaalista nautontoa saadakseni. Esim. kipuleikit tuottaa mulle ihan suunnatonta seksuaalista nautintoa ja on mulle käytännössä yhtä kuin se seksi.Että siis, mikä sen aseksuaalisuuden määritelmä siis oikeasti lopulta on ja onko siinäkin erilaisia variaatioita?
Joo, iso osa bdsm-ihmisistä harrastaa juurikin jotain ihan muuta, kuin perinteistä penetraatiojuttua ja sillee, kuten minäkin, mutta ite harrastan näitä muita juttuja juuri sitä seksuaalista nautontoa saadakseni. Esim. kipuleikit tuottaa mulle ihan suunnatonta seksuaalista nautintoa ja on mulle käytännössä yhtä kuin se seksi.
Ollessani sidottavana/piiskattavana/kynttilän alla/tms. en saa siitä seksuaalista nautintoa. Kinkyys minussa rajoittuu siihen, että olen paketissa tai otan vastaan tekemistä josta seuraa kipua. Tarvitsen kivun tunnetta ihan muusta syystä.Seksin harrastaminen on asia erikseen, nautin siitä paljon mutta se ei liity bdsm-kuvioihin. Onnekseni seksikumppanini ymmärtää ja hyväksyy minut ja puuhasteluni.