Baarin kannatusmaksut
Olin tuossa taannoin kinky miitissä ja tuli puheeksi oma aseksuaalisuuteni. Tällä hetkellä siis sijoitan itseni jonnekin päin aseksuualista spektrumia. Seksi ei sinänsä inhota, kunhan en vain itse ole kohteena. Aiheesta keskustellessa, keskustelukumppani sitten kysäisi, että kun jättää sen seksin pois niin mitäs sitten jää jäljelle? Tottahan toki tiedän, että ei sen seksin välttämättä tarvi kuulua kuvaan, mutta todella usein ja monelle se on kuitenkin tärkeä osa kinkyilyä. Olen suhteellisen uusi ja kokekmaton skenessä, ja osittain senkin takia on joskus hankalaa lähteä lähestymään ihmisiä aiheesta.
Mitähän tässä yhteydessä tarkoitat seksillä? Yhdyntää? Koskestusta joka johdattaa tai tarkoistus johdattaa seksuaalistyyppiseen mielihyvään? Jotain siltä väliltä?Ja mikä kinkyilyssä kiinnostaa niin että kuitenkin on päättänyt hakeutuia piireihin?
En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.
Jos saa bdsm:stä, ihan missä vaan muodossa vaan, tyydytystä, niin onko silloin aseksuaalinen laisinkaan ?
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 16:10En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.Tuokin voi olla täysin mahdollista omalla kohdallani. Mutta sitä ei koskaan tiedä ennen kuin yrittää.