Baarin kannatusmaksut
Kyllä, liika lokerointi on epäterveellistä. Tässä tapauksessa kuitenkin lokerointi on analysointia. Ja analysointi tekee hyvää. Se auttaa tunnistamaan ja määrittämään itsensä ja löytämään muita samankaltaisia. Että pystyisimme ymmärtämään uusia laajoja asioita ja löytämään samankaltaisuuksia, on ensin hyväksyttävä eroavaisuudet. Varsinkin tällaiselle tietään ja itseään etsivälle tällainen analysointi on hyvin tärkeää....Kyse on ehkä ennemmin siitä, kenelle uskallan moisen puolen itsestäni paljastaa ja kuka saa sen kaivettua esiin....Minulla on vahva tahto, mutta rakastan sitä, jos joku saa minut siihen tilaan, missä voin päästää siitä irti. Ja voisi sanoa, että tietoisesti tahdon hakea tätä jatkuvasti.
Mietiskellyt tässä aika-ajoin, että voiko subi elää yksin, ilman minkäänlaista suhdetta. --tosin tuo taitaa koskea ihan jokaista ihmistä, että pitää pystyä pärjäämään yksinkin.-- monesti on kokenut elämisen lähes mahdottomaksi itsekseen, sellainen ristiriitaisena oliona kuin sitä on. Kaikkinainen hallinta kun ei ole se vahvin puoli itsessäni esimerkiksi.
Mikä tasapaino juuri sinulle sopii?
Toisaalta, voisiko yksinäisyys tuntua jonkin verran rankemmalta, jos on D/M- tai s-suuntautunut..en tiedä,mutta arvelen, että voi.
Onhan tämä ketju jo vähän kylmennyt, mutta voisi todeta, että olen täsmälleen samaa mieltä Piiskazionin kanssa. Subit voidaan karkeasti jakaa niihin, joille alistuvaisuus on luonteenpiirre ja niihin, jotka ottavat subin roolin, koska se huvittaa. Itse kuulun aika selkeästi jälkimmäisiin.Se, että otetaan ”vain rooli” ei tarkoita, etteikö tuohon rooliin voisi mennä hyvinkin syvälle ja etteikö se voisi olla elämässä keskeisellä tai peräti hallitsevalla sijalla. Itse asiassa uskon, että suurin osa HC-masokisteista ja ehkä jopa moni 24/7 orjista kuuluu ”roolileikkijöihin”. Kyse on lähinnä siitä, että tehdäänkö jotain, koska joku toinen tahtoo vai koska itse tahtoo. Sitä voi tahtoa myös tehdä kaiken täsmällisesti kuten toinen ihminen määrää ja tällöin voidaan ehkä mennä myös huomattavasti pitemmälle (ainakin ilman vakavaa vaaraa) kuin silloin, kun tehdään jotain, koska toisella niin suuri auktoriteetti, ettei osata sanoa ei. Mitä tulee topping from bottomiin, niin joskus olen saanut kuulla, että sitä harrastaisin. Omasta mielestäni olen lähinnä esittänyt ideoita sen eteen, että kummallakin olisi sessiossa hauskaa, mikä lienee päämäärä. On Valtiattaren päätettävissä, mitä toteutetaan. Minkäs sille voi, jos omaa hyvän mielikuvituksen ja paljon kokemusta. Mielestäni keskeisempää on se, että ajatteleeko sub vain omaa nautintoaan, vai miettiikö tapoja, joilla kumpikin saisi nautintoa.
Vaikeeta tämä kännykirjottelu,mutta viittaan arvottoman tekstin loppuosaan.Entä se subien porukka,joka ei osaa ajatella omaa nautintoaan,vaan siihen pitää ihan ohjata tai käskeä?