Baarin kannatusmaksut
Tästä joukosta löytyvät myös pahamaineiset topping from bottom -tapaukset, joskaan kaikki roolisubit eivät varmaankaan ole sellaisia.
Pakko silti sanoa että ottaa hiukan päähän taas nämä luokittelut ja alajaottelut. Mitä väliä sillä on onko truusubi vai ei jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel?
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 06.02.2012, 21:13Pakko silti sanoa että ottaa hiukan päähän taas nämä luokittelut ja alajaottelut. Mitä väliä sillä on onko truusubi vai ei jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel?Onko joku sanonut, että sillä olisi jotain väliä?
Lainaus käyttäjältä: Piiskazion - 06.02.2012, 21:16Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 06.02.2012, 21:13Pakko silti sanoa että ottaa hiukan päähän taas nämä luokittelut ja alajaottelut. Mitä väliä sillä on onko truusubi vai ei jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel?Onko joku sanonut, että sillä olisi jotain väliä?Jos sinustta sillä ei olisi väliä, et varmaan vaivautuisi luokitusta tekemään?
Luulen ymmärtäväni mitä aloittaja tarkoittaa. Ja kaikkihan on truukinkyjä. Itse olen naisena ja kumppanina luonnostaan alistuva, mutta esim. työelämässä ja muuten ihmisenä aika hankala ottamaan pomotusta vastaan.
Täytyy kannattaa Pink Catin ajatusta. Mitä pkelettä tämä porukka on aina luokittelemassa toisiaan ja luomassa kategorioita. Tämä taitaa olla marginaaliryhmän ongelma. Pitääkö tässä todistaa tosiuskovaisuus? Pakko jakautua tissi ja perse ihmisiin. Jos pitää molemmista on epäkelpo kumpaankin ryhmään. (nyt menee taas näsäviisasteluksi, mutta ei voi mitään.)
Tarkoitin, että sillä ei ole väliä silloin "jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel". Itsetuntemuksestahan tässä on kysymys. Jaottelut ja kategorisoinnit saattavat auttaa siinä. Ottaako sinua päähän se?
Kumpa ihmiset kiinnitttäisivät enemmän huomiota heitä yhdistäviin asioihin kuin heitä erottaviin asioihin.