Baarin kannatusmaksut
Mitäs sit mun kaltaiset subit on? Alistun pääosin vain makuuhuoneessa, mutta alistumista voi tapahtua myös makuuhuoneen ulkopuolella esim bileissä ja etätehtävien muodossa. Kuitenkaan varsinainen 24/7 suhde ei ole kai oma juttuni. Oonko mä joku välimuoto?
Saako ihan avoimesti kysyä, onko tuo 5 A täysin eettinen tapa? Mitä tarkoittaa pysyvä lukitseminen? Ihan yleisellä tasolla, ilman mitään yksilöintiä tai henk.kohtaisuuksia kysyn. Onko tuo kuvilla kiristys siis tosiaan yleinen tapa, ja molempien fetissi (siis yleisesti omistajan ja orjan molempien haluama tyyli)?
Olipa kiva jaottelu, pidän lokeroista ❤ 2, 3, 4 ja 5 b on juuri minua
Lainaus käyttäjältä: Switchy - 11.03.2017, 19:50Saako ihan avoimesti kysyä, onko tuo 5 A täysin eettinen tapa? Mitä tarkoittaa pysyvä lukitseminen? Ihan yleisellä tasolla, ilman mitään yksilöintiä tai henk.kohtaisuuksia kysyn. Onko tuo kuvilla kiristys siis tosiaan yleinen tapa, ja molempien fetissi (siis yleisesti omistajan ja orjan molempien haluama tyyli)?Viimeksi kun lähdin keskustelemaan näistä asioista niin lähdin koko foorumilta, koska moraalikonklaavi kokoontui. Nyt otan kuitenkin saman riskin Master/slave suhteet ovat vaarallisia lähinnä kahdesta syystä: 1) Niitä yritetään rakentaa liian nopeasti eikä anneta orjan sopeutua osaansa tai 2) M-osapuoli on sopimaton osaansa. Sopimattomuuden ei tarvitse tarkoittaa persoonallisuushäiriötä vaan ihan vaikka sitä, että oma elämä ei ole kaikin tavoin hallussa. Jos suhdetta johtaa henkilö, joka ei kykene johtamaan itseään niin turmiolle mennään. Sillä ei ole mitään merkitystä sen kanssa onko se suhde rakennettu 5A:n tai 5B:n varaan. Molemmat tavat kuitenkin edellyttävät tehokasta kommunikointia osapuolten välillä. Kyse on siitä, että molemmat hakevat samaa asiaa ja kantavat oman vastuunsa. Mitään tilastoja minulla ei ole (koska niitä ei ole olemassa), mutta olen saanut sen käsityksen että suurin osa onnistuneista 5A-suhteista löytyy Femdomin puolelta. Ehkä miesorjat kaipaavat suoraviivaisempaa käsittelyä kuin naisorjat, ja ehkä Mistressit ovat vähän nöyrempiä kuin "male privilegessään" palloilevat Masterit. Lainaus käyttäjältä: telle - 11.03.2017, 20:14Olipa kiva jaottelu, pidän lokeroista ❤ 2, 3, 4 ja 5 b on juuri minua Ootko varma, ettet oo vaan orja-in-denial Uskottelet itsellesi olevasi subi, mutta sitten kuitenkin teet just tasan niin kuin Herra käskee
swichaavat sadomasokistit submissiivisin vivahtein