Kirjoittaja Aihe: Kahdenlaisia subeja?  (Luettu 35855 kertaa)

swan

• Vieras
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #75 : 04.04.2012, 14:22 »
Lainausten teko vähän työlästä tosiaan,mutta: tarkoitin lähinnä kokemattomuutta,mutta myös tuota,että omaan itseensä keskittyminen ja toisen ohjaileminen mm.mulle vaikeaa. Varmasti ollaan tilanteessa koska itse siitä nauttii myös,alistuvana. En koe olevani subi kumminkaan yksin eläessäni. Eli ei ole kokemusta D/s-suhteesta.
Miten voisi palvella,en osaa sanoa sitäkään. Vaikka miellyttää haluaisikin varmaan  :)

Sarastuskävijä

• Vieras
« Vastaus #76 : 04.04.2012, 16:03 »
Lainausten teko vähän työlästä tosiaan,mutta: tarkoitin lähinnä kokemattomuutta,mutta myös tuota,että omaan itseensä keskittyminen ja toisen ohjaileminen mm.mulle vaikeaa. Varmasti ollaan tilanteessa koska itse siitä nauttii myös,alistuvana. En koe olevani subi kumminkaan yksin eläessäni. Eli ei ole kokemusta D/s-suhteesta.
Miten voisi palvella,en osaa sanoa sitäkään. Vaikka miellyttää haluaisikin varmaan  :)

Parasta tässä se, että noista paineista voi nimenomaan päästä näissä jutuissa irti ;P Mulla on vähän sama tuo, että jos jään miettimään itseäni, niin tulee ihan turhia hermostumisia ja lukkoja eteen. Ja toisen ohjaileminenhan olisi varsin sopimatonta alistustilanteessa joten ei tarvitse siitäkään huolestua. Mieltymyksistä kun on puhuttu jo aikaisemmin ja kyllä se masteri osaa kysyä ja osaa pakottaa vastaamaan tilanteen keskelläkin, jos tahtoo jotain tietää. Siinä vaiheessa, jos ei tavallisena itsenäkään vaikka teekupin äärellä ilman mitään sessiotilannetta osaa puhua ollenkaan asioista, joista pitää, siinä vaiheessa on kyllä kieltämättä aika iso ongelma... Mutta voihan sitä ottaa selvää kokeilemallakin tietty, jos pitää sen ilmapiirin, että itse on vastattava aina kysyttäessä ja pitää vapaasti sanoa, jos fiilis alkaa olla väärällä tavalla huono. (Olenko ollenkaan saman asian ytimessä kuin sinä? :D )

swan

• Vieras
« Vastaus #77 : 04.04.2012, 16:33 »
Siinä vaiheessa, jos ei tavallisena itsenäkään vaikka teekupin äärellä ilman mitään sessiotilannetta osaa puhua ollenkaan asioista, joista pitää, siinä vaiheessa on kyllä kieltämättä aika iso ongelma... Mutta voihan sitä ottaa selvää kokeilemallakin tietty, jos pitää sen ilmapiirin, että itse on vastattava aina kysyttäessä ja pitää vapaasti sanoa, jos fiilis alkaa olla väärällä tavalla huono. (Olenko ollenkaan saman asian ytimessä kuin sinä? :D )
Eiköhän suurinpiirtein samasta asiasta puhuta, mutta en koe voivani jatkaa aiheesta tämän enempää.
Jos ei uskalla/osaa puhua on se toki aika ylitsepääsemätön tilanne. Erakkona on varmaankin tottunut ajattelemaan vain itsekseen tai sitten leijailemaan foorumikeskusteluissa.

Narttu-84

• Vieras
« Vastaus #78 : 14.04.2012, 17:13 »
olen itse huomannut kinkyjen kesken tämän keskustelun,kerran minulle sanottiin että olen wannabe-subi kun  en lähde palvelemaan tuntematonta mies puolista "masteria" se loukkas.

olen muutenkin luonteeltani ehkä vähän liiankin kiltti arkielämässä,ja hyväksi käyttöä on tapahtunut valitettavasti >:( pidetty kynnysmattona.

mutta itse ainakin tunnen olevani subi joka sessioissa mm. saan antaa itseni toiselle täysin ja nautin siitä ja nautin monista asioista,olenkin korostanut kinkyyttä että se on mulle elämäntapa ja elämäntyyli,ei vain rooli,minun ei tarvitse esittää mitään,olen oma itseni.

itse en harrasta arkielämässä kinkyilyä 24/7 vaikka se onkin mielessä käynyt sellainenkin suhde kokea.
Nyt vain elämäntilanne erilainen joka ei anna mahdollisuutta sellaiseen.

tekeekö se sitten minusta subin vai wannabe-subin vai jotain muuta?

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #79 : 17.04.2012, 21:01 »
kerran minulle sanottiin että olen wannabe-subi kun  en lähde palvelemaan tuntematonta mies puolista "masteria" se loukkas.

Ymmärrän että loukkasi! Tuo on aivan sama asia kuin jos kelle vaan heteronaiselle sanottais, ettet voi oikeasti olla hetero, kun et lähde kenen tahansa miehen matkaan  ??? tai jos sama sanottaisiin homolle, tai vastaavasti lesbolle, jos häntä ei ihan jokainen tyttö kiinnosta silleen. Masteri (tai kuka sua silloin moittikaan) puhui paskaa.

Sarastuskävijä

• Vieras
« Vastaus #80 : 18.04.2012, 00:56 »
*taputapu* Asiaa, Riverlady.
Kuka tahansa, joka luulee voivansa asettaa itsensä automaattisesti ylempiarvoiseksi, osoittaa saman tien olevansa täysin ala-arvoinen mihinkään tällaisiin puuhiin.

bitchy bitch

• Vieras
« Vastaus #81 : 27.01.2013, 09:46 »
*taputapu* Asiaa, Riverlady.
Kuka tahansa, joka luulee voivansa asettaa itsensä automaattisesti ylempiarvoiseksi, osoittaa saman tien olevansa täysin ala-arvoinen mihinkään tällaisiin puuhiin.

En voisi olla enempää samaa mieltä.

Aeryn

• Vieras
« Vastaus #82 : 27.04.2015, 10:49 »
Tää asia on pyöriny nii paljon mun mielessä että pakko tänne se on laittaa. Olen uusi ja en tiedä onko tästä asiasta joku sitten ennen kirjoittanu mutta jotenki se sopi minusta tähän "kahdenlaisia subeja?" alle.
Eli pointtini on sitten siinä että olenko sitten "paskasubi" kun haluan sellaisen herran itselleni joka ei menetä halujaan siitä että panen vastaan ja kinaan asiasta mitä minulta pyydetään. En aina mutta sillointällöin. Jotkut voi varmasti asian ymmärtää väärin, mutta tarkoitan tällä sitä että olen kuitenkin asiassa 100% mukana mutta en antaudu helpolla. Vihaan sitä kun minua kontrolloidaan, mutta tarvitsen sitä elämääni tarvitsen että asiat sanotaan minulle niinku ne on ja saan tarvittavat rangaistukset kiukuttelustani. Ja joo kyllä asia voi vielä muuttua vuosien aikana. Ja kyllä saan mielihyvää siitä että miellytän toisen tarpeita. Eli tämä kiukuttelu ei todellakaan siis tapahdu aina. Mutta minusta tuntuu vain että masterit ei ota pientä kiukuttelua hyvällä vaan haluaa subin alistuvan heti sanomilleen asioille. Toivottavasti käsititte tämän asian eikä tule nyt mitään väärinkäsityksiä. En osaa paremminkaan selittää...
Mutta kysymys kuuluu olenko paskasubi vai onko subeja kolmenlaisia?

tmim

• Vieras
« Vastaus #83 : 27.04.2015, 10:56 »
^ Subeja on niin monenlaisia kuin subeja on yleensäkään.

Olet omanlaisesi subi ja tilanteesta riippuen tuommoinen kiukuttelu voi olla hyvinkin mukavaa kun on vähän lisähaastetta alistumisen saamisessa. Kunhan nyt ei mene ihan pelkäksi brättäilyksi.

Aeryn

• Vieras
« Vastaus #84 : 27.04.2015, 11:08 »
Kiitos! Tiputit asioita harteitani ja päästäni. Vaikka asian tiesinkin että jokainen erillainen, mutta tiedämpähän vaan kokemuksesta että monet ei pikku kiukuttelusta/vastaanlaittamisesta välillä tykkää ja todellakaan ei ole kokoaikaista, haasteet ovat vain kivoja.

Mr Glencairn

• Vieras
« Vastaus #85 : 27.04.2015, 11:25 »
Tää asia on pyöriny nii paljon mun mielessä että pakko tänne se on laittaa. Olen uusi ja en tiedä onko tästä asiasta joku sitten ennen kirjoittanu mutta jotenki se sopi minusta tähän "kahdenlaisia subeja?" alle.
Eli pointtini on sitten siinä että olenko sitten "paskasubi" kun haluan sellaisen herran itselleni joka ei menetä halujaan siitä että panen vastaan ja kinaan asiasta mitä minulta pyydetään. En aina mutta sillointällöin. Jotkut voi varmasti asian ymmärtää väärin, mutta tarkoitan tällä sitä että olen kuitenkin asiassa 100% mukana mutta en antaudu helpolla. Vihaan sitä kun minua kontrolloidaan, mutta tarvitsen sitä elämääni tarvitsen että asiat sanotaan minulle niinku ne on ja saan tarvittavat rangaistukset kiukuttelustani. Ja joo kyllä asia voi vielä muuttua vuosien aikana. Ja kyllä saan mielihyvää siitä että miellytän toisen tarpeita. Eli tämä kiukuttelu ei todellakaan siis tapahdu aina. Mutta minusta tuntuu vain että masterit ei ota pientä kiukuttelua hyvällä vaan haluaa subin alistuvan heti sanomilleen asioille. Toivottavasti käsititte tämän asian eikä tule nyt mitään väärinkäsityksiä. En osaa paremminkaan selittää...
Kyllähän subeja on monenlaisia. Omasta mielestäni ketjun alkuperäinen lokerointi kahteen subi-tyyppiin oli aika hyvä mutta liian tiukka. Kirjoituksestasi ei käy selville että haluatko itseäsi kontrolloitavan jatkuvasti vaiko vain makuuhuoneleikeissä mutta väliäkö tuolla. Ihmiset haluavat eri asioita ja kun totta puhutaan niin kyllähän näitä "perversioita" on niin monenlaisia. Kuvauksesi omista mielihaluistasi on mielestäni varsin tyhjentävä ja joku Masteri varmaan mieluusti tahtoo kanssasi mitellä, itse pidän hiukan erilaisista subeista :). En sinua "paskasubiksi" lokeroisi sillä olethan varsin selvillä siitä mitä haluat ja kun sen teet selväksi myös Herrallesi on hänkin paremmin kartalla.

Aeryn

• Vieras
« Vastaus #86 : 27.04.2015, 11:42 »
Kyllähän subeja on monenlaisia. Omasta mielestäni ketjun alkuperäinen lokerointi kahteen subi-tyyppiin oli aika hyvä mutta liian tiukka. Kirjoituksestasi ei käy selville että haluatko itseäsi kontrolloitavan jatkuvasti vaiko vain makuuhuoneleikeissä mutta väliäkö tuolla. Ihmiset haluavat eri asioita ja kun totta puhutaan niin kyllähän näitä "perversioita" on niin monenlaisia. Kuvauksesi omista mielihaluistasi on mielestäni varsin tyhjentävä ja joku Masteri varmaan mieluusti tahtoo kanssasi mitellä, itse pidän hiukan erilaisista subeista :). En sinua "paskasubiksi" lokeroisi sillä olethan varsin selvillä siitä mitä haluat ja kun sen teet selväksi myös Herrallesi on hänkin paremmin kartalla.

Se tosiaan on totta että subeja on erillaisia koska kukaanhan ei voi olla samallainen. Mutta tarkoitin lähinnä kokea 24/7 suhteessa nämä asiat jos sellanen mahdollisesti löytyisi ja mulla on ollu vähän ongelmana se että pyörittelen ja pohdin asioitani liikaa omassa päässä ja määrittelen sitämukaa kaikki. Mutta nyt löysin tämän sivuston ja olen kiitollinen siitä että laiton mietteeni tänne koska täältä tulee asiallista vasausta takaisin ! Kiitos siitä :)

Hirvaz

• Kanta-asiakas
  • Murrur.
  • Galleria
« Vastaus #87 : 28.04.2015, 13:51 »
Eli pointtini on sitten siinä että olenko sitten "paskasubi" kun haluan sellaisen herran itselleni joka ei menetä halujaan siitä että panen vastaan ja kinaan asiasta mitä minulta pyydetään... Mutta kysymys kuuluu olenko paskasubi vai onko subeja kolmenlaisia?
Tervehdys.

Lienee jo riittämiin sinua täällä rohkaistu ja paijattu, Aeryn, mutta lisättäköön hyppysellinen vielä vaikka jo vain leikkiäkseni kilttiä: Tokikaan ajoittainen kiukuttelunhalu ei tee sinusta huonoa "subia" (aina vain korneja kaikkien näiden vuosien jälkeen nämä mukatermit, vaikka "subi" sentään maistuu hieman siedettävämmälle kuin "masteri" :-p ), se tekee sinusta sinunlaisesi alistujan joka haluaa välillä kiukutella, kutsuttakoon sitä sitten mittelynhaluksi, kakaroinniksi, jalanpolkemiseksi tai miksi ikinä. Ajan mittaan preferenssit muuttuvat enemmän tai vähemmän, itsetuntemus kasvaa, suhteet kehittyvät jne. ja saatat huomata vaikkapa ettet joskus jonkun kanssa koekaan halua testata toista tai enää leikkiä samalla tyylillä, ja sekin on ihan ok.

Suinkaan "paskasubia" sinusta ei tee tuo (varsin tavallinenkin) tyylisi haastaa, kenties namushoppaillakin, kunhan löydät jonkun tai joitakin joiden kanssa svengaa. Minulle esim. olisit paska subi, mutta se ei liity tähän oikeastaan mitenkään.

* )

Aeryn

• Vieras
« Vastaus #88 : 28.04.2015, 14:06 »
Eli pointtini on sitten siinä että olenko sitten "paskasubi" kun haluan sellaisen herran itselleni joka ei menetä halujaan siitä että panen vastaan ja kinaan asiasta mitä minulta pyydetään... Mutta kysymys kuuluu olenko paskasubi vai onko subeja kolmenlaisia?
Tervehdys.

Lienee jo riittämiin sinua täällä rohkaistu ja paijattu, Aeryn, mutta lisättäköön hyppysellinen vielä vaikka jo vain leikkiäkseni kilttiä: Tokikaan ajoittainen kiukuttelunhalu ei tee sinusta huonoa "subia" (aina vain korneja kaikkien näiden vuosien jälkeen nämä mukatermit, vaikka "subi" sentään maistuu hieman siedettävämmälle kuin "masteri" :-p ), se tekee sinusta sinunlaisesi alistujan joka haluaa välillä kiukutella, kutsuttakoon sitä sitten mittelynhaluksi, kakaroinniksi, jalanpolkemiseksi tai miksi ikinä. Ajan mittaan preferenssit muuttuvat enemmän tai vähemmän, itsetuntemus kasvaa, suhteet kehittyvät jne. ja saatat huomata vaikkapa ettet joskus jonkun kanssa koekaan halua testata toista tai enää leikkiä samalla tyylillä, ja sekin on ihan ok.

Suinkaan "paskasubia" sinusta ei tee tuo (varsin tavallinenkin) tyylisi haastaa, kenties namushoppaillakin, kunhan löydät jonkun tai joitakin joiden kanssa svengaa. Minulle esim. olisit paska subi, mutta se ei liity tähän oikeastaan mitenkään.

* )

Nii i tottahan toi on. Oli vaa pakko purkaa toi nyt omasta päästä pois ja tähän keskusteluun sen näin sopivaksi ja olen todellakin huomannut että monet ei tuollaista kiukuttelua siedä. Ja kyllä uskon että todellakin tyylini "haastaa" toista luultavamin pienentyy..( tarttis vaan varmaan tarpeeksi hyvän komennon O:-) ) ..niinkuin se on tässä pienen matkan varrella jo hiukkasen laantunutkin.  :))

foudi

• Vieras
« Vastaus #89 : 28.04.2015, 22:09 »
Aeryn: Onko teillä sovittu roolit / tai onko sun parisuhteissa ollu sovitut roolit? Vai vedätkö omaa juttua parisuhteessa odottaen toiselta, että se tajuaa mistä on kyse? Kysyn sen takia, koska jos en itse ymmärtäisi mistä on kyse, niin pitäisin sua yksinkertasesti hankalana ihmisenä/puolisona (ei pahalla). Jotkut miehet kaipaavat "vahvan" naisen rinnalleen ja kun sellainen löytyy, niin kai se sitten toimii molempien puolelta - nainen saa miehen, joka ei ota kaikkea vastaan ja sanoo kuten asiat on ja joka on henkisesti vahva ja johon voi ... luottaa (?). Minkälaisen naisen mies saa? En tiedä. Ehkä se on sitä kemiaa. Kun kuvio on selkeä molemmille, niin sehän toimii esileikkinä varsinaisia sessioita varten.

Kunhan ramblaan tässä. Ei ole kokemusta kinky jutuista, mutta olen huomannut viime aikoina, että aihe kiinnostaa. Tämä viestiketju varmasti vastaa aloittelijoille moniin kysymyksiin. Itselleni ainakin. Huomaan olevani makuuhuone hallitsija/mas/?. Sub:n tulee olla 4-6:n vaiheilla - riippuen kemioista.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2015, 16:24 kirjoittanut foudi »