Kirjoittaja Aihe: Kahdenlaisia subeja?  (Luettu 35799 kertaa)

Aeryn

• Vieras
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #90 : 29.04.2015, 08:12 »
Aeryn: Onko teillä sovittu roolit / tai onko sun parisuhteissa ollu sovitut roolit? Vai vedätkö omaa juttua parisuhteessa odottaen toiselta, että se tajuaa mistä on kyse? Kysyn sen takia, koska jos en itse ymmärtäisi mistä on kyse, niin pitäisin sua yksinkertasesti hankalana ihmisenä/puolisona (ei pahalla). Jotkut miehet kaipaavat "vahvan" naisen rinnalleen ja kun sellainen löytyy, niin kai se sitten toimii molempien puolelta - nainen saa miehen, joka ei ota kaikkea vastaan ja sanoo kuten asiat on ja joka on henkisesti vahva ja johon voi ... luottaa (?). Minkälaisen naisen mies saa? En tiedä. Ehkä se on sitä kemiaa. Kun kuvio on selkeä molemmille, niin sehän toimii esileikkinä varsinaisia sessioita varten.

Kunhan ramblaan tässä. Ei ole kokemusta kinky jutuista, mutta olen huomannut viime aikoina, että aihe kiinnostaa. Tämä viestiketju varmasti vastaa aloittelijoille moniin kysymyksiin. Itselleni ainakin. Huomaan olevani makuuhuone hallitsija/dom/?. Sub:n tulee olla 4-6:n vaiheilla - riippuen kemioista.

No siis lähinnä tolla vastaan vänkäämisellä tarkoitan sitä että en ehkä helposti suostu mihinkään mitä käsketään tekemään ensi seisomalta välttämättä en nyt todella tarkoita että olisin 24/7 hankala. mutta olen siinä mielessä outo subi että omaa päätä löytyy liikaakin, mutta minua ei silti kiehdo ajatus että itse olisin dominoiva osapuoli vaan nautin alistumisesta täysin rinnoin. sama jos minut sito/kiinnittää niin tarvii välillä käyttäähieman enemmän voimaa että minut niihin saa. Ja tämä todellakin riippuu kumppanista/suhteen laadusta/roolit vai ei. Jokseenkin on ollut myös sellainen että en ole "uskaltanut" laittaa vastaan. Ja kyse ei ole pelosta mitenkään. vaan siitä että en ole ollut kykeneväinen siihen kun tiedän mitä tulevan pitää. en tätä osaa paremmin selittää ja luultavammin jotkut tämän väärin ymmärtävät (toivottavasti ei) :)

Mei

« Vastaus #91 : 23.05.2015, 10:47 »
Tää asia on pyöriny nii paljon mun mielessä että pakko tänne se on laittaa. Olen uusi ja en tiedä onko tästä asiasta joku sitten ennen kirjoittanu mutta jotenki se sopi minusta tähän "kahdenlaisia subeja?" alle.
Eli pointtini on sitten siinä että olenko sitten "paskasubi" kun haluan sellaisen herran itselleni joka ei menetä halujaan siitä että panen vastaan ja kinaan asiasta mitä minulta pyydetään. En aina mutta sillointällöin. Jotkut voi varmasti asian ymmärtää väärin, mutta tarkoitan tällä sitä että olen kuitenkin asiassa 100% mukana mutta en antaudu helpolla. Vihaan sitä kun minua kontrolloidaan, mutta tarvitsen sitä elämääni tarvitsen että asiat sanotaan minulle niinku ne on ja saan tarvittavat rangaistukset kiukuttelustani. Ja joo kyllä asia voi vielä muuttua vuosien aikana. Ja kyllä saan mielihyvää siitä että miellytän toisen tarpeita. Eli tämä kiukuttelu ei todellakaan siis tapahdu aina. Mutta minusta tuntuu vain että masterit ei ota pientä kiukuttelua hyvällä vaan haluaa subin alistuvan heti sanomilleen asioille. Toivottavasti käsititte tämän asian eikä tule nyt mitään väärinkäsityksiä. En osaa paremminkaan selittää...
Mutta kysymys kuuluu olenko paskasubi vai onko subeja kolmenlaisia?
No jos sä oot paskasubi (hyi miten inha sana) niin sit varmaan mäkin oon.  ;D Kuten todettu, taipumuksii on yhtä paljon kun ihmisiä ja se, että sä tykkäät tollasesta meiningistä, tarkoittaa että ihan varmasti löytyy master-henkisiä ihmisiä jotka kans tykkää siitä. Tai näin mä ajattelen. Ei oo olemassa mitään homogeenistä masterien ryhmää jotka haluaa sitä ja tätä ja kaikki samoi asioit. Onko sulla kokemusta jostain tommosesta ihmisestä jonka kanssa ei oo menny ihan synkassa toiveet ja halut?

Niin ja sit tohon alotusviestiin. On tosiaan aika suppeet lokerot mut kärjistyksestähän olikin kyse. Jos mun pitäis valita noista, et kumpi oon, niin sit varmaanki tosisubi (jee!). Mutta en mä kyllä kaipaa mitään 24/7-alistusta elämääni vaikka mun mielestä myös session ulkopuolinen näpäyttely ja pieni muistuttelu siitä, että kuka on kuka ja missä mun paikka, on ihan tervetullutta. Loppujen lopuks miellyttämisenhalu ja tarve saada kuulla olevani hyvä  on myös aika syvällä mussa, mutta oon myös aika kontrollinhaluinen ja luonteeltani voimakas ja jos olisin 24/7-subdomsuhteessa niin kyl varmaan pää hajoais jos ei vois yhtään määrittää ite mitään. Mut oikeestaan kyl sellasenkin mallin vois varmaan modaa oikeenlaiseks jos ois halua, niin et ois myös omii vapauksii. Aikaa ja kokeiluu varmaan tarttis ainakin.

balthazar

• Vieras
« Vastaus #92 : 23.05.2015, 11:09 »
Varjelkoon, jos olisi vain kahdenlaisia subeja. Sehän tarkoittaisi väistämättä, että on vain kahdenlaisia ihmisiä. :o

SirianSub

• Vieras
« Vastaus #93 : 23.05.2015, 11:16 »
Mä oon sitte varmaan tosi, TOSI paskasubi... tai tosi paska switch.

Mä kyllä odotan saavani huomiota ja arvostusta ENNEN ja JÄLKEEN alistumiseni. Mä oon vielä kakarakin; vänkään vastaan ja nakkelen niskojani jos joku ei miellytä ja todellakin suutun ja ilmapiiri muuttuu miinuspuolelle jos mua yrittää oikaista haukkumalla tai väkisin raahaamalla vaikka tukasta nurkkaan.

Ei, ei näin.

Puhu mulle nätisti ja näytä kädestä pitäen mikä meni vikaan. Teen sen jälkeen mitä haluat.

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #94 : 23.05.2015, 12:10 »
Mäkin ilmottaudun paskasubien joukkoon. ;D Tosin en nyt ihan puhtaasti subi olekkaan. Alistun, mutta niin harvoille, että ehkä minua on hankala edes sinne subin lokeroon tiputtaa.

Brat-ominaisuus on minussa hyvin vahva, härnään, kiusoittelen ja vittuilen, ja nautin siitä täydestä sydämestäni. Ilkikurinen olisi ehkä oikea sana kuvaamaan. Nautin haastaa ja siitä, että minua haastetaan. Samalla mitalla on siis suotavaa antaa takaisin, että homma pysyy mielekkäänä. En kaipaa jatkuvaa kehumista, sillä silloin härnäys häviää. Pari kaunista sanaa siellä täällä on kiva kuulla, mutta ei yhtään enempää tai ne kauniit sanat menettävät merkityksensä.
Minut voi toki yrittää alistaa pakon kanssa, mutta siitä ei kovin hyvää seuraa. Toki painiminenkin on kivaa, varsinkin primal tyyppinen, mutta ilkikurisuuden vuoksi siitäkin saa eniten irti kun hommaa tekee vähän edes pilke silmäkulmassa. Pelkällä ylimielisyydellä ja kovan esittämisellä ei minulta saa mitään arvostusta, tuollaiset ominaisuudet vain tappavat mielenkiinnon.

Aloitusviestin näkökulmasta olisin varmaan sitten se roolisubi, en alistu arjessa, koskaan. Yhtäaikaa tosin pätee tosisubin arjesta vapautuminen ja nautin, että jään alakynteen. Melkoisen huonot jaottelut, vaikka kärjistämällä onkin tehty.

kissa

• Baarikärpänen
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
« Vastaus #95 : 23.05.2015, 12:39 »
Varjelkoon, jos olisi vain kahdenlaisia subeja. Sehän tarkoittaisi väistämättä, että on vain kahdenlaisia ihmisiä. :o

Mut oisko ehkä pikkasen helppoo tää elämä sit!!  ;D

Jen

• Kanta-asiakas
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
« Vastaus #96 : 23.05.2015, 13:03 »
Mä oon sitte varmaan tosi, TOSI paskasubi... tai tosi paska switch.

Mä kyllä odotan saavani huomiota ja arvostusta ENNEN ja JÄLKEEN alistumiseni. Mä oon vielä kakarakin; vänkään vastaan ja nakkelen niskojani jos joku ei miellytä ja todellakin suutun ja ilmapiiri muuttuu miinuspuolelle jos mua yrittää oikaista haukkumalla tai väkisin raahaamalla vaikka tukasta nurkkaan.

Ei, ei näin.

Puhu mulle nätisti ja näytä kädestä pitäen mikä meni vikaan. Teen sen jälkeen mitä haluat.

Tosin jos tahallani tököilen tietäen että mitä teen väärin ja niin edespäin  O:-)

Huomio, arvostus, ennen ja jälkeen ja aikanakin vielä, huolenpito ja vaikka sitten haukkumalla/tukistamalla tapahtuva oikaisu kun toinen tietää mun tahallani temppuilevan

Huomiotta jättäminen ei yhtään hyvä, sillä mua ei saa asettumaan jos oon temppuilutuulella  >:D

kuunlilja74

• Vieras
« Vastaus #97 : 09.06.2015, 13:15 »
Varmaan ihan paska subi olen.
Tuota tarvii edes perustella.
Sellanen fiilis nyt vaan vahvasti. ::)

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #98 : 09.06.2015, 14:21 »

Mei

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #100 : 09.06.2015, 20:46 »
Kun tulin ryminällä vaniljakaapistani ulos muutama vuosi sitten, niin kuvittelin olevani ihka aito, oikeaoppinen subi - mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan  :o Tulin ulos kaapista rinnat rottingilla, pää ylväästi pystyssä, hyvin arvokkaasti astellen. Siinä illuusiossani elelin sitten joitakin aikoja, kunnes eräs minulle edelleenkin tärkeä sadistinen mies totesi, että ..."Sä et ole lainkaan niin alistuva kuin luulet".

Muistan kun koko kehoni, kaikki ajatukseni, koko minä asettuivat vastahankaan ja taisin kiekaista, että..."Olenpas!" Siitä lähti sitten se varsinainen ajatus- ja tutustumismatka omaan itseeni. Millainen subi minä olen? Tänä päivänä tiedän, että kyllä minä subi olen, vaan kuitenkin ensisijaisesti olen masokisti. Alistun kyllä, mutta vain tietynlaiselle miehelle. Kovalle.

Onneksi meitä subeja on erilaisia, varmasti jokainen on omanlaisensa. Ei yhdenlaisia, ei kahdenlaisia vaan monenlaisia  :love:

alabama

• Vieras
« Vastaus #101 : 09.06.2015, 23:05 »
Onneksi meitä subeja on erilaisia, varmasti jokainen on omanlaisensa. Ei yhdenlaisia, ei kahdenlaisia vaan monenlaisia  :love:

Norma kiteytti tuon kivasti <3

Switchy

• Vieras
« Vastaus #102 : 11.03.2017, 11:24 »
Mä en oo koskaan fantasioinut "arkikurista" (saavana osapuolena, enkä antavana), vaan alistumisesta fetissi(rooli)tilanteissa, kuten vaikka maantiellä poliisien pysäyttämäksi joutuminen ja rangaistuksi joutuminen.. (Siis seksuaalisesti rangaistuksi, ei sakoilla..) Tosin oikeasti kerran ylinopeudesta sakotettuna, ei se ollut hauskaa :( Vaan noloa.. Vaikka toisaalta.. Tavallaan, onhan se ajokortin vaatiminen ja nöyryyttävästi sakon ottaminen omalla tavallaan kiihottavaa, ehkä.. Enkä todellakaan siksi ajellut ylinopeutta, eikä kyse ollut mistään liikenteen vaarantamisesta ym. Aikaa tuosta siis jo on kymmenisen vuotta... Tuo nyt yhtenä esimerkkinä, ei tietenkään ainoana, mutta jos haluttiin nimenomaan verrata arkikuri vastaan fantasiaroolit, kärjistettyinä esimerkkeinä.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2017, 11:53 kirjoittanut Switchy »

submissive

« Vastaus #103 : 11.03.2017, 12:08 »
En ole ikinä itseäni luokitellut, enkä edes siihen kykene vain sen tosiasian takia, kun minussa on paljon eripuolia, mutta alistuvuuteni on aina ollut synnynnäinen osa persoonallisuuttani. Mutta olen huomannut/oppinut paljon asioita itsestäni ja joutunut myös työstämään itselleni ennestään hankalia asioita.

Vain minun oma mp, joka ehkä kertoo minusta jotain niille, jotka eivät minua tunne.

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #104 : 11.03.2017, 12:11 »
Mitäs sit mun kaltaiset subit on? :D Alistun pääosin vain makuuhuoneessa, mutta alistumista voi tapahtua myös makuuhuoneen ulkopuolella esim bileissä ja etätehtävien muodossa. Kuitenkaan varsinainen 24/7 suhde ei ole kai oma juttuni. Oonko mä joku välimuoto?  ::)