Baarin kannatusmaksut
Aeryn: Onko teillä sovittu roolit / tai onko sun parisuhteissa ollu sovitut roolit? Vai vedätkö omaa juttua parisuhteessa odottaen toiselta, että se tajuaa mistä on kyse? Kysyn sen takia, koska jos en itse ymmärtäisi mistä on kyse, niin pitäisin sua yksinkertasesti hankalana ihmisenä/puolisona (ei pahalla). Jotkut miehet kaipaavat "vahvan" naisen rinnalleen ja kun sellainen löytyy, niin kai se sitten toimii molempien puolelta - nainen saa miehen, joka ei ota kaikkea vastaan ja sanoo kuten asiat on ja joka on henkisesti vahva ja johon voi ... luottaa (?). Minkälaisen naisen mies saa? En tiedä. Ehkä se on sitä kemiaa. Kun kuvio on selkeä molemmille, niin sehän toimii esileikkinä varsinaisia sessioita varten.Kunhan ramblaan tässä. Ei ole kokemusta kinky jutuista, mutta olen huomannut viime aikoina, että aihe kiinnostaa. Tämä viestiketju varmasti vastaa aloittelijoille moniin kysymyksiin. Itselleni ainakin. Huomaan olevani makuuhuone hallitsija/dom/?. Sub:n tulee olla 4-6:n vaiheilla - riippuen kemioista.
Tää asia on pyöriny nii paljon mun mielessä että pakko tänne se on laittaa. Olen uusi ja en tiedä onko tästä asiasta joku sitten ennen kirjoittanu mutta jotenki se sopi minusta tähän "kahdenlaisia subeja?" alle. Eli pointtini on sitten siinä että olenko sitten "paskasubi" kun haluan sellaisen herran itselleni joka ei menetä halujaan siitä että panen vastaan ja kinaan asiasta mitä minulta pyydetään. En aina mutta sillointällöin. Jotkut voi varmasti asian ymmärtää väärin, mutta tarkoitan tällä sitä että olen kuitenkin asiassa 100% mukana mutta en antaudu helpolla. Vihaan sitä kun minua kontrolloidaan, mutta tarvitsen sitä elämääni tarvitsen että asiat sanotaan minulle niinku ne on ja saan tarvittavat rangaistukset kiukuttelustani. Ja joo kyllä asia voi vielä muuttua vuosien aikana. Ja kyllä saan mielihyvää siitä että miellytän toisen tarpeita. Eli tämä kiukuttelu ei todellakaan siis tapahdu aina. Mutta minusta tuntuu vain että masterit ei ota pientä kiukuttelua hyvällä vaan haluaa subin alistuvan heti sanomilleen asioille. Toivottavasti käsititte tämän asian eikä tule nyt mitään väärinkäsityksiä. En osaa paremminkaan selittää... Mutta kysymys kuuluu olenko paskasubi vai onko subeja kolmenlaisia?
Varjelkoon, jos olisi vain kahdenlaisia subeja. Sehän tarkoittaisi väistämättä, että on vain kahdenlaisia ihmisiä.
Mä oon sitte varmaan tosi, TOSI paskasubi... tai tosi paska switch.Mä kyllä odotan saavani huomiota ja arvostusta ENNEN ja JÄLKEEN alistumiseni. Mä oon vielä kakarakin; vänkään vastaan ja nakkelen niskojani jos joku ei miellytä ja todellakin suutun ja ilmapiiri muuttuu miinuspuolelle jos mua yrittää oikaista haukkumalla tai väkisin raahaamalla vaikka tukasta nurkkaan. Ei, ei näin.Puhu mulle nätisti ja näytä kädestä pitäen mikä meni vikaan. Teen sen jälkeen mitä haluat.
Kahenlaisia ? http://www.subway.fi/fi/tuotteet/kaikki-subi-leivat
Onneksi meitä subeja on erilaisia, varmasti jokainen on omanlaisensa. Ei yhdenlaisia, ei kahdenlaisia vaan monenlaisia