Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 30.01.2019, 09:42Lainaus käyttäjältä: Piilukko - 30.01.2019, 08:01Oon huomannut, että jos miehellä on pillufetissi, aka tykkää pillusta, niin subiksi kouluttaminen on äärihelppoa, kysymättä miehen suuntauksista sen enempää.Hahahhahaha, repesin Mitäs sitten kun tollasta ei olekkaan? Pillu kun on tosi monella, silleen tylsä fetissi...paljon kiinnostavampia juttuja monessa naisessa....toki jos tuo ainoa mitä tarjota niin sitten onkin kyseinen yksilö heikoilla.
Lainaus käyttäjältä: Piilukko - 30.01.2019, 08:01Oon huomannut, että jos miehellä on pillufetissi, aka tykkää pillusta, niin subiksi kouluttaminen on äärihelppoa, kysymättä miehen suuntauksista sen enempää.Hahahhahaha, repesin
Oon huomannut, että jos miehellä on pillufetissi, aka tykkää pillusta, niin subiksi kouluttaminen on äärihelppoa, kysymättä miehen suuntauksista sen enempää.
Lainaus käyttäjältä: Piilukko - 30.01.2019, 08:01Oon huomannut, että jos miehellä on pillufetissi, aka tykkää pillusta, niin subiksi kouluttaminen on äärihelppoa, kysymättä miehen suuntauksista sen enempää.Juu olen kyllä täysin samaa mieltä tässä nimenomaisessa tapauksessa
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 30.01.2019, 09:53Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 30.01.2019, 09:42Lainaus käyttäjältä: Piilukko - 30.01.2019, 08:01Oon huomannut, että jos miehellä on pillufetissi, aka tykkää pillusta, niin subiksi kouluttaminen on äärihelppoa, kysymättä miehen suuntauksista sen enempää.Hahahhahaha, repesin Mitäs sitten kun tollasta ei olekkaan? Pillu kun on tosi monella, silleen tylsä fetissi...paljon kiinnostavampia juttuja monessa naisessa....toki jos tuo ainoa mitä tarjota niin sitten onkin kyseinen yksilö heikoilla.Tarkoitatko annelia?
Lainaus käyttäjältä: telle - 30.01.2019, 09:55Lainaus käyttäjältä: Piilukko - 30.01.2019, 08:01Oon huomannut, että jos miehellä on pillufetissi, aka tykkää pillusta, niin subiksi kouluttaminen on äärihelppoa, kysymättä miehen suuntauksista sen enempää.Juu olen kyllä täysin samaa mieltä tässä nimenomaisessa tapauksessa Miehen kouluttaminen subiksi?
Minulle jotenkin mieleen siitä "koulutan jonkun subiksi"-ajatuksesta mieleen se, että on olemassa jonkinlaiset taidot jonka hallitsemisen jälkeen ihminen voi kutsua itseään subiksi. Että jos et osaa joitakin tiettyjä juttuja niin et subi vaan joku pre-subi tai vanilja.
Mitäs jos ei syty parrasta ollenkaan? Olenko edes subi sitten?
Lainaus käyttäjältä: vila - 30.01.2019, 21:08Minulle jotenkin mieleen siitä "koulutan jonkun subiksi"-ajatuksesta mieleen se, että on olemassa jonkinlaiset taidot jonka hallitsemisen jälkeen ihminen voi kutsua itseään subiksi. Että jos et osaa joitakin tiettyjä juttuja niin et subi vaan joku pre-subi tai vanilja.Siellä Roller Derbyn alkeiskurssilla, jossa oon nyt käynyt, pidetään kurssin lopulla semmoinen minimum skills -koe. Onkohan subeilleki semmosia kokeita?
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 30.01.2019, 21:10Lainaus käyttäjältä: vila - 30.01.2019, 21:08Minulle jotenkin mieleen siitä "koulutan jonkun subiksi"-ajatuksesta mieleen se, että on olemassa jonkinlaiset taidot jonka hallitsemisen jälkeen ihminen voi kutsua itseään subiksi. Että jos et osaa joitakin tiettyjä juttuja niin et subi vaan joku pre-subi tai vanilja.Siellä Roller Derbyn alkeiskurssilla, jossa oon nyt käynyt, pidetään kurssin lopulla semmoinen minimum skills -koe. Onkohan subeilleki semmosia kokeita?No siis, jos ei ole niin ainakin pitäis järjestää. Tosi vanhoina aikoina on kyl kilpailtu (hui olkoon! ) Dee + subi ”este”radalla - siinä ne taidot vasta punnitaankin!Itse miellän subin kouluttamisen eniten juuri omalle Deelle sopivaksi muovaamiseksi. Nykyään taitaa protokolla- ym. wanhan liiton koulutustavoitteinen toiminta olla vähemmän suosittua - itse kyllä kannatan, mutta pahasti on jäänyt koulutus kesken...
Lainaus käyttäjältä: Adrenalynnie - 30.01.2019, 22:31Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 30.01.2019, 21:10Lainaus käyttäjältä: vila - 30.01.2019, 21:08Minulle jotenkin mieleen siitä "koulutan jonkun subiksi"-ajatuksesta mieleen se, että on olemassa jonkinlaiset taidot jonka hallitsemisen jälkeen ihminen voi kutsua itseään subiksi. Että jos et osaa joitakin tiettyjä juttuja niin et subi vaan joku pre-subi tai vanilja.Siellä Roller Derbyn alkeiskurssilla, jossa oon nyt käynyt, pidetään kurssin lopulla semmoinen minimum skills -koe. Onkohan subeilleki semmosia kokeita?No siis, jos ei ole niin ainakin pitäis järjestää. Tosi vanhoina aikoina on kyl kilpailtu (hui olkoon! ) Dee + subi ”este”radalla - siinä ne taidot vasta punnitaankin!Itse miellän subin kouluttamisen eniten juuri omalle Deelle sopivaksi muovaamiseksi. Nykyään taitaa protokolla- ym. wanhan liiton koulutustavoitteinen toiminta olla vähemmän suosittua - itse kyllä kannatan, mutta pahasti on jäänyt koulutus kesken...Nykyäänhän on muotia, että koulutuksessa lähiopetusta on vain satunnaisesti. Lisäksi toisinaan järjestetään muutama etäluento, mutta pääosa koulutuksesta suoritetaan omatoimisena opiskeluna. Ennen opiskelun alkamista oppilaan tulee myös itse määrittää tulevan koulutuksen oppimistavoitteet. Mitenkähän näitä periaatteita voisi soveltaa subin koulutukseen