Kirjoittaja Aihe: Jos naisella on jo yksi fetissi, niin onko subiksi kouluttaminen helpompaa?  (Luettu 13615 kertaa)

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Eli itse tälläinen partamies kun olen, niin yleisesti nämä neidit jotka joko uskaltavat tutustua tai ovat jo tutustuneet partamiehin jotenkin taipuvat myös subeiksi hyvin, mitäs muita fetissejä naisilla on?

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Nainen voi olla myös dominoiva, vaikka hänellä olisi fetissejä.  ;D

Lettu

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Naisella voi olla fetissi vaikka ei olisi eikä tulisi subiksi.

cheri

• Vieras
Naiset voivat myös uskaltaa tutustua parrakkaisiin ihmisiin vaikka olisivat ihan vaniljoita ilman minkäänlaisia fetissejä tai muita kinkytaipumuksia. Aika hurjaa! :P

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
Naiset voivat myös uskaltaa tutustua parrakkaisiin ihmisiin vaikka olisivat ihan vaniljoita ilman minkäänlaisia fetissejä tai muita kinkytaipumuksia. Aika hurjaa! :P

Niin, vaikka olis ihan ujoja prinsessoja.  :P

Kaisla

• Vieras
Isot käsivarret ja se parta. Kaikki muu on lisuketta  ::)

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Mutta voiko parraton mies olla Dominoiva? Katoaako partaiselta voimat jos sipasee karvat veke?

Piki

• Kanta-asiakas
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Nainen voi olla myös switch ja silti vielä löytyä fetissejä.  :))

bikantti

• V.I.P.
  • *
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Naisella voi myös olla monta fetissiä ni tuleeko siitä sitten ihan topping from bottom? Ja onko se fetissi?

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Mut jos on parrakas nainen ja mies jolla ei oo fe-tissejä ?  ???

Piilukko

• Vieras
Oon huomannut, että jos miehellä on pillufetissi, aka tykkää pillusta, niin subiksi kouluttaminen on äärihelppoa, kysymättä miehen suuntauksista sen enempää.

Adrenalynnie

• Vieras
Eli itse tälläinen partamies kun olen, niin yleisesti nämä neidit jotka joko uskaltavat tutustua tai ovat jo tutustuneet partamiehin jotenkin taipuvat myös subeiksi hyvin, mitäs muita fetissejä naisilla on?
Mä kyl veikkaan että vaikka sulla (tai muillakaan)  EI olis partaa, saattaisit yhtä lailla tutustua neiteihin, joista saattaa kuoriutua subi.

Mutta joo. Parran lisäksi fetissejä naisilla voivat olla esim. Miehinen Elin, leveät hartiat, älykkyys, varma käytös, miellyttävä puheääni, tumma puku, tennarit - noin niinku alkajaisiksi.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
Oon huomannut, että jos miehellä on pillufetissi, aka tykkää pillusta, niin subiksi kouluttaminen on äärihelppoa, kysymättä miehen suuntauksista sen enempää.

Hahahhahaha, repesin  ;D

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria

Hahahhahaha, repesin  ;D
Mitäs sitten kun tollasta ei olekkaan? Pillu kun on tosi monella, silleen tylsä fetissi...paljon kiinnostavampia juttuja monessa naisessa....toki jos tuo ainoa mitä tarjota niin sitten onkin kyseinen yksilö heikoilla.

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria

Juu olen kyllä täysin samaa mieltä tässä nimenomaisessa tapauksessa  ;D ;D ;D