Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: stoge - 03.03.2019, 22:13Saakos takin pitää päällä vai pitääkö jättää narikkaan ? RovioKuningatar antoikin hyvän vastastauksen ja voin vielä ravintolan näkökulmasta valoittaa asiaa:Takki jätetään narikkaan ellei se ole esim. puvuntakki (osa asukonaisuutta).Ulkotakit jäävät automaattisesti yökerhotiloissa narikkaan.Nyt kun dresscodea niin takki voi kuulua asusteeseen ja STAFF tekee ratkaisun jos tulee sellaiseen tarvetta.Tapahtumassa ei ole erillistä narikkamaksua.T: Rsyke Fetish Clubin tapahtumatuottaja
Saakos takin pitää päällä vai pitääkö jättää narikkaan ?
Lainaus käyttäjältä: Ridik - 07.03.2019, 18:15Lainaus käyttäjältä: stoge - 03.03.2019, 22:13Saakos takin pitää päällä vai pitääkö jättää narikkaan ? RovioKuningatar antoikin hyvän vastastauksen ja voin vielä ravintolan näkökulmasta valoittaa asiaa:Takki jätetään narikkaan ellei se ole esim. puvuntakki (osa asukonaisuutta).Ulkotakit jäävät automaattisesti yökerhotiloissa narikkaan.Nyt kun dresscodea niin takki voi kuulua asusteeseen ja STAFF tekee ratkaisun jos tulee sellaiseen tarvetta.Tapahtumassa ei ole erillistä narikkamaksua.T: Rsyke Fetish Clubin tapahtumatuottajaOkidoki.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 07.03.2019, 19:43Lainaus käyttäjältä: Ridik - 07.03.2019, 18:15Lainaus käyttäjältä: stoge - 03.03.2019, 22:13Saakos takin pitää päällä vai pitääkö jättää narikkaan ? RovioKuningatar antoikin hyvän vastastauksen ja voin vielä ravintolan näkökulmasta valoittaa asiaa:Takki jätetään narikkaan ellei se ole esim. puvuntakki (osa asukonaisuutta).Ulkotakit jäävät automaattisesti yökerhotiloissa narikkaan.Nyt kun dresscodea niin takki voi kuulua asusteeseen ja STAFF tekee ratkaisun jos tulee sellaiseen tarvetta.Tapahtumassa ei ole erillistä narikkamaksua.T: Rsyke Fetish Clubin tapahtumatuottajaOkidoki. Mä oon sitä mieltä, että takki kuuluu stogen habitukseen, joten tulkoon sen kanssa sisään. Ei se läski jaksa sen kanssa kauaa olla, niin tuo nöyränä poikana sen aika pian sinne narikkaan.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 07.03.2019, 22:44Lainaus käyttäjältä: stoge - 07.03.2019, 19:43Lainaus käyttäjältä: Ridik - 07.03.2019, 18:15Lainaus käyttäjältä: stoge - 03.03.2019, 22:13Saakos takin pitää päällä vai pitääkö jättää narikkaan ? RovioKuningatar antoikin hyvän vastastauksen ja voin vielä ravintolan näkökulmasta valoittaa asiaa:Takki jätetään narikkaan ellei se ole esim. puvuntakki (osa asukonaisuutta).Ulkotakit jäävät automaattisesti yökerhotiloissa narikkaan.Nyt kun dresscodea niin takki voi kuulua asusteeseen ja STAFF tekee ratkaisun jos tulee sellaiseen tarvetta.Tapahtumassa ei ole erillistä narikkamaksua.T: Rsyke Fetish Clubin tapahtumatuottajaOkidoki. Mä oon sitä mieltä, että takki kuuluu stogen habitukseen, joten tulkoon sen kanssa sisään. Ei se läski jaksa sen kanssa kauaa olla, niin tuo nöyränä poikana sen aika pian sinne narikkaan.Stobe vetoo ?
Sen verran vituttaa, et pakko tulla bileisiin. Selkäsaunoja otetaan vastaan
Jipiti jii, tänne sitten pitkästä aikaa.