Baarin kannatusmaksut
Teinit eivät muuten edes lue FSoGia vaan fanfictionia, josta saa realistisemman kuvan BDSMsta ja tekstikin on laadukkaampaa. FSoG myös lähtenyt fanfictionista.
Lainaus käyttäjältä: vila - 22.01.2019, 08:37Teinit eivät muuten edes lue FSoGia vaan fanfictionia, josta saa realistisemman kuvan BDSMsta ja tekstikin on laadukkaampaa. FSoG myös lähtenyt fanfictionista.Mä kuulun itse tähän porukkaan! Aika paljon huonoa kinky fiktiota sinne mukaan mahtuu, mutta todella hyvää juttua myös, erityisesti nykyään. Luen edelleen fanifiktiota ja piirrän myös kinkyä fanitaidetta. On ollut hauska löytää fandomista niitä samanhenkisiä tyyppejä, joita kiinnostaa BDSM. Monen mun fandom kaverin seksielämään kuuluu kinky, siitä kirjoittamisen tai piirtämisen lisäksi. Tämän kautta mukana on yhteisöllisyyttä ja tiedon jakamista, niin kun kinky yhteisöissä varmaan yleensäkin. Fandom on ollut mulle iso juttu oman kinky identiteetin tutkailussa
Voldemort on TRUEMASTER
Tutustukoot ensin siihen seksuaalisuuteensa rauhassa ja sitten vasta kinkyilyyn, jos se alkaa kiinnostaa.
Lainaus käyttäjältä: rpmn - 22.01.2019, 17:59Tutustukoot ensin siihen seksuaalisuuteensa rauhassa ja sitten vasta kinkyilyyn, jos se alkaa kiinnostaa.Hmm, jos jollakulla kinkyys (esim. valtasuhde- ja kipujuttujen kaipuu) on se olennaisin juttu seksuaalisuudessa, niin miten seksuaalisuuteen tutustutaan ennen kuin tutustutaan kinkyilyyn?Vai tarkoittaako kinkyily tässä tapauksessa jotain kinkybileissä juoksemista ja muuta yhteisötoimintaa?
Lainaus käyttäjältä: rpmn - 22.01.2019, 17:59Tutustukoot ensin siihen seksuaalisuuteensa rauhassa ja sitten vasta kinkyilyyn, jos se alkaa kiinnostaa.Hmm, jos jollakulla kinkyys (esim. valtasuhde- ja kipujuttujen kaipuu) on se olennaisin juttu seksuaalisuudessa, niin miten seksuaalisuuteen tutustutaan ennen kuin tutustutaan kinkyilyyn?
Jos sillon, kun ite oli kakara, olis ollu niin paljon tietoa kuin nyt, olisi varmasti ollut helpompaa yrittää samaistua johonkin.Mutta.Samaistuminen olis ohjannut mut siihen, että olisin yrittänyt pakottaa itteni johonkin muottiin ja tällöin musta ei olis tullu mä.Kasvukivut, epävarmuudet, kokeilut, virheet ja itsensä tutkiskelu on ehkä vaikea, mutta opettavainen tie.Itse uskon enemmän siihen, että vaikeamman tien kautta löytää itsensä kuin, että jostain valmiista muottivalikoimasta yrittäälöytää sopivan.Ja tää pätee ainoataan siihen, miten itse näen oman menneisyyteni."Ain't nothing new under the sun!"my2c.-Stoge