Baarin kannatusmaksut
Yksi asia ainakin on selvää: asioista on pakko kehdata puhua ääneen.
Juttelimme tänään taas asiasta (minä siis inspiroiduin tämän keskustelun kautta), ja yksityiskohtiin menemättä totean, että hieman sen jälkeen jotain oikein mukavaa tapahtui. Ei mitään isoa tai radikaalia, mutta jotain josta minä sytyin, ja mielestäni mies oli mukana aidosti. Tuntui todella hyvältä ja ennen kaikkea rohkaisevalta. Kyllä toivoa on! Mielenkiintoinen päivä, kun aamulla hieman ehkä petyin ja masennuin mutta iltaa kohden asetelma muuttui parempaan suuntaan. Yksi asia ainakin on selvää: asioista on pakko kehdata puhua ääneen.
Lainaus käyttäjältä: hilla - 19.01.2019, 20:31Juttelimme tänään taas asiasta (minä siis inspiroiduin tämän keskustelun kautta), ja yksityiskohtiin menemättä totean, että hieman sen jälkeen jotain oikein mukavaa tapahtui. Ei mitään isoa tai radikaalia, mutta jotain josta minä sytyin, ja mielestäni mies oli mukana aidosti. Tuntui todella hyvältä ja ennen kaikkea rohkaisevalta. Kyllä toivoa on! Mielenkiintoinen päivä, kun aamulla hieman ehkä petyin ja masennuin mutta iltaa kohden asetelma muuttui parempaan suuntaan. Yksi asia ainakin on selvää: asioista on pakko kehdata puhua ääneen.Upeaa! Mieleeni tuli sellainen asia, että oletteko miettineet yhdessä niitä tilanteita joissa homma toimii molemmille? Mitä niissä tapahtuu, mikä tekee sen, että tunnelma toimii, onko miehelläsi esimerkiksi niillä kerroilla paremmin sellainen olo että hän tietää mitä on tekemässä, vai onko se jotain ihan muuta mikä tekee tilanteesta toimivan? Yllä olevasta päätellen sellaisia tilanteita on ollut ainakin yksi, ellei sitten useampikin. Yritän usein miettiä ongelmia sitä kautta, että milloin ongelmaa ei ole, vaikka ne tilanteet olisi sitten miten harvinaisia. Joskus avaimia voi hyvinkin löytyä sieltä.
Se vaihtoehto minua masentaakin että on täysin mahdollista ettei asia koskaan tule etenemään. Pallo on täysin miehellä, sillä näitä asioita ei vaan voi toiselta edellyttää tai vaatia. Jos joskus täytyy heittää pyyhe kehään, en tiedä mitä teen... En voi sulkea pois isoa osaa itsestäni Kompromisseihin olen kyllä valmis, en tarvitse aivan kaikkea mitä mieleen tulee. Mutta jos edes jotain...Yritän silti olla optimisti sillä sitä uteliaisuutta kuitenkin mieheltä löytyy. Ja on osittain oma syyni että asia on junnannut paikoillaan, sillä olen välillä itse turhautunut ja yrittänyt sysätä koko asian sivuun.