Huippua että heti löytyy innostuneita Minustakin joku viikonloppu olisi erittäin hyvä ajankohta.
Meinasin jo riemusta kiljua, että joo heti ja eniten kaikkee, mut tää oliki jutustelua enimmäkseen En pärjää ihmisjoukoissa, paitsi jos saan selkääni tms samalla
Minulla ei henk koht olisi mitään vastaan sellaista toiminnallisempaakin miittiä kohtaan (päinvastoin!
)! Siinä täytyisi vain sitten hieman miettiä tarkemmin kokoontumis paikkaa (monikaan kuppila esimerkiksi ei ehkä hyvällä katsoisi jos me kaikki innosta piukeena hypittäisiin piiskojen kanssa) Ja hei, aivan varmasti sinä joukkoon sopisit. Tule vain
Eihän kaikkien osallistuvien ole mikään pakko edes puhua...voi vain tulla mukaan kuuntelemaankin jos siltä tuntuu.
Harmittaa, että mä en voi osallistua (paitsi ehkä Iridian mielestä). Mulla vois olla paljonkin oppimista teiltä.
Jos mennään hiljaa istumaan ja kuuntelemaan.
Tämähän on nyt ihan kehitysvaiheessa oleva idea. Miksipä ei voitaisi jossain kohtaa tulevaisuudessa miettiä myös ihan sellaista Sadistien ja Masokistien yhteistä tapaamista....
Sekin olisi oikein mielenkiintoinen ajatus!!! Itselläni ainakin voisi olla sekä vastaanottavana että antavanakin osapuolena jaettavia näkökulmia.