Baarin kannatusmaksut
Vähän lisäkysymyksiä, joita oon miettinyt pitkään: Koetteko te naiseksi tai mieheksi identifioituvat (ei väliä oletteko cis- vai transsukupuolisia), että teidän sukupuolellanne on jokin ns. vastakappale, joka täydentää sitä? Tarvitseeko se jonkin kontrasti-identiteetin ollakseen olemassa tai jotta voisitte ilmaista omaa sukupuoltanne itselle sopivalla tavalla? Onko olemassa vain yksi vastakkainen sukupuoli, vai ovatko kaikki teidän omasta sukupuolestanne eriävät sukupuolet vastakkaisia tai eri tavoin omaa sukupuoltanne täydentäviä?Oon saanut sen käsityksen, että varsinkin heterokulttuurissa "mieheys" ja "naiseus" jollain tavalla tukevat toistensa olemassaoloa, ja haluaisin tietää tästä lisää, koska se on niin kaukana omasta kokemusmaailmastani. En koe että omalla sukupuolellani olisi mitään vastakohtaa tai täydentävää vastakappaletta, tai että muiden sukupuolten olemassaolo tai olemattomuus vaikuttaisi siihen. Oonkin miettinyt, että onko tämä joidenkin ihmisten kokema "vastakkaiset mutta toisiaan täydentävät sukupuolet"-fiilis jotain samanlaista kuin se, että mä koen domina+sadistina että mun kumppanin subius+masokismi täydentävät mun ominaisuuksia tavalla, joka tuntuu itselle tosi kauniilta ja romanttiselta?
Vähän lisäkysymyksiä, joita oon miettinyt pitkään: Koetteko te naiseksi tai mieheksi identifioituvat (ei väliä oletteko cis- vai transsukupuolisia), että teidän sukupuolellanne on jokin ns. vastakappale, joka täydentää sitä? Tarvitseeko se jonkin kontrasti-identiteetin ollakseen olemassa tai jotta voisitte ilmaista omaa sukupuoltanne itselle sopivalla tavalla? Onko olemassa vain yksi vastakkainen sukupuoli, vai ovatko kaikki teidän omasta sukupuolestanne eriävät sukupuolet vastakkaisia tai eri tavoin omaa sukupuoltanne täydentäviä?