Hmmnn.. Mielenkiintoista. Pidän itseäni seksuaalisesti aktiivisena ja käytän kyllä hymiöitäkin kirjoitellessani. Syitä hymiöiden käyttöön ovat halu ilmaista tunteeni sekä korostaa ja selventää asioita (toki kirjoitellessa muutenkin olen oppinut välttelemään epäselvyyksiä, valitettavan harva soittelee nykypäivinä
)
Olen livenäkin hymyilevä ja iloinen joten tekee mieli näyttää sitä myös kirjoitellen
Lempihymiöni on se hymyilevä silmätkiinnikieliulkona-hymiö, johtuu varmaan jostain suuhun liittyvästä fetissistä
Tahdon ilmaista itseäni, vuodattaa iloa, rakkautta ja välittämistä muillekin. Olen saanut vihaisia ihmisiä rauhoittumaankin katsomalla lämpimästi silmiin iloisella mielellä ja sulattavalla hymyllä.. Hymy on tehokasta ja tarttuvaa! (Law of Attraction, people
)
Silmää iskevät hymiöt ovat mielestäni välillä epämääräisiä. Itse käytän harvoin niitä, sillonkin vain kun olen selkeästi kirjoittaen ilmaissut haluni/aikeeni jotka liittyvät seksiin tai muuten vaan kinkyilyyn.
Toki kun uuteen ihmiseen tutustuu niin aloitan varovasti hymiöiden käytön; täytyy vähän tunnustella ja opetella minkälaista kieltä toinen puhuu
Sitten jos näyttää siltä ettei haittaa niin voi aloittaa pommituksen
Yleensä kyllä kaikki kanssani kirjoittelevat käyttävät hymiöitä, enemmän tai vähemmän.
Joskus on jopa alettu miettimään joidenkin hymiöiden tarkoitusta. Toisella on saattanut olla erilainen käsitys jostain ja sitten kun on ymmärtänyt sen niin tekstikin on saanut vähän erilaisen ilmeen.
Jaa tästähän vois kirjotella loputtomiin
Höpötykseni perimmäinen tarkoitus lienee se että oli syy hymiöiden käyttöön tai käyttämättömyyteen mikä tahansa, toivon ettei kukaan niiden perusteella tee lopullista arviota toisesta ihmisestä. Tokihan niistä saattaa saada vihjeitä mutta parasta lienee tutustua ajan kanssa ja kommunikoida muillakin tavoin