Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: armadillo - 07.01.2019, 13:55Välihuomion välihuomio:Olispa jännää ja mielenkiintoista vaihteluu switchata [...]Nähtävästi tuo switchailu mainitaan kirjan tuoreimmassa versiossa:1. Kor. 7:2-5Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan.Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon.Mies on vaimonsa pää ja vaimo saa tehdä päälleen mitä haluaa. Menee kyllä hankalaksi.P. S. Ehkä se poikittainen pillu on toistaiseksi varmin tapa erottaa subit naisita.
Välihuomion välihuomio:Olispa jännää ja mielenkiintoista vaihteluu switchata [...]
Paistoin lättyjä. Piiskojakin löytyy. Saa siis tulla kattoon kun mä syön lättyjä ja sit saa palkinnoks piiskaa.
Mun pillu ei ole poikittain. Enkö olekaan aito subi?
Voisiko joku selventää tällaiselle untuvikolle, että mitä eroa on sub suuntautuneella naisella verrattuna tavis naiseen, kun eikö kaikki naiset ole enemmän tai vähemmän subeja? Eikö jo peruslähtökohta ole se, että 99,99% naisista on enemmän passiivisia, kuin dominoivia?
Mitä? Eiks kukaan oo vielä sanonut, että subinaisilta saa pillua helposti, kun taas norminaisilta ei sit millään. Eiks tää "skenen" vanha viisaus enää elä ja voi hyvin? (Mitään vakavaa tai järkevää vastausta en taida tähän ketjuun jaksaa pohtia, sori)
Mun pillu ei ole poikittain. Enkö olekaan aito subi? Taidan lähteä Armadillon luo syömään lättyjä.
Lainaus käyttäjältä: Jorma74 - 07.01.2019, 09:34Voisiko joku selventää tällaiselle untuvikolle, että mitä eroa on sub suuntautuneella naisella verrattuna tavis naiseen, kun eikö kaikki naiset ole enemmän tai vähemmän subeja? Eikö jo peruslähtökohta ole se, että 99,99% naisista on enemmän passiivisia, kuin dominoivia?Mulla on sit käyny ihan uskomaton tuuri kun oon onnistunu löytään sen 0,01 prosenttia...
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 08.01.2019, 09:37Mitä? Eiks kukaan oo vielä sanonut, että subinaisilta saa pillua helposti, kun taas norminaisilta ei sit millään. Eiks tää "skenen" vanha viisaus enää elä ja voi hyvin? (Mitään vakavaa tai järkevää vastausta en taida tähän ketjuun jaksaa pohtia, sori)Mut eihän kukaan pillua haluu! Normimiehet ja d-miehet on myös samanlaisia, peppupano ja suihinotto on ne ykköset.
Lettujakin olisi ehkä saanut, mutta kun on tällänen muna-allergikko