Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Amarige78 - 07.01.2019, 13:43Pieni välihuomio:Mä voin kyllä paistaa niitä lättyjä sellaiselle, joka niitä arvostaa, piiskata en osaaVälihuomion välihuomio:Olispa jännää ja mielenkiintoista vaihteluu switchata välillä syömäpuolelle lättyhommissa. Mut piiskaaminen on kyl tosi helppoo ja hauskaa! Hmmm... voisin ehkä pitää pienimuotoisen henkilökohtaisen työpajatyylisen perehdytyskurssin aiheesta...
Pieni välihuomio:Mä voin kyllä paistaa niitä lättyjä sellaiselle, joka niitä arvostaa, piiskata en osaa
Paistoin lättyjä. Piiskojakin löytyy. Saa siis tulla kattoon kun mä syön lättyjä ja sit saa palkinnoks piiskaa.
Tutkittuani asiaa perusteellisesti voin todeta: sub-naisilla on pillu poikittain. Siitä aloittaja voi tunnistaa. Onnea etsintään
Lainaus käyttäjältä: Nuppu - 07.01.2019, 18:49Tutkittuani asiaa perusteellisesti voin todeta: sub-naisilla on pillu poikittain. Siitä aloittaja voi tunnistaa. Onnea etsintään Kun taasen D-naisilla on yleisimmin Vagina Dentata.
Subius/alistuvuus ei ole synonyymi passiivisuudelle.
Lainaus käyttäjältä: Sweetfemdom - 07.01.2019, 18:39Paistoin lättyjä. Piiskojakin löytyy. Saa siis tulla kattoon kun mä syön lättyjä ja sit saa palkinnoks piiskaa.Miulta just loppu lätyt ja ois menny vielä ehkä 2. Mut hei, voisin uhrautua...
Ja sitten ihan käytännön neuvoja tähän erottamiseen. Erottaminen voi olla haasteellista jos sub ja norminainen tulevat oikein hyvin juttuun keskenään. Mikäli subin hengailu norminaisen kanssa vaikuttaa jo parisuhdearkeen, kannattaa keksiä jotakin kivaa kahdenkeskistä tekemistä, johon norminainen ei yleensä tuppaudu mukaan. Esimerkiksi pidennetty viikonloppu vieraassa kaupungissa ja railakas ilta kinkybileissä houkuttelevat harvemmin norminaista. Tulee kuitenkin muistaa, ettei subia voi erottaa pysyvästi norminaisesta.
Voisiko joku selventää tällaiselle untuvikolle, että mitä eroa on sub suuntautuneella naisella verrattuna tavis naiseen, kun eikö kaikki naiset ole enemmän tai vähemmän subeja? Eikö jo peruslähtökohta ole se, että 99,99% naisista on enemmän passiivisia, kuin dominoivia?
Lainaus käyttäjältä: Jorma74 - 07.01.2019, 09:34Voisiko joku selventää tällaiselle untuvikolle, että mitä eroa on sub suuntautuneella naisella verrattuna tavis naiseen, kun eikö kaikki naiset ole enemmän tai vähemmän subeja? Eikö jo peruslähtökohta ole se, että 99,99% naisista on enemmän passiivisia, kuin dominoivia?Hmm... Kirjallisuuden mukaan ei ole mitään eroa. Ef. 5:24Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon.Kol. 3:19Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon, niin kuin Herraan uskoville sopii.Toisaalta, intuitioni kuiskaa minulle joidenkin subien palvovan aivan eri Herraa. P. S. Homma menee hieman mutkikkaaksi, jos paljastuu, ettei subi ollutkaan vaimo. Höh. Nyt täytyy jatkaa parisuhdeoppaan selailua!
Välihuomion välihuomio:Olispa jännää ja mielenkiintoista vaihteluu switchata [...]